سکوت وزارت کشور بحرین درباره رسوایی جدید

سکوت وزارت کشور بحرین درباره رسوایی جدید
يکشنبه 21 آبان 1391 - 06:40

با وجود اعتراضهاي گسترده طي دو روز گذشته پس از انتشار ويديوي ضرب و شتم شديد يک جوان بحريني به دست نظاميان رژيم آل خليفه، وزارت کشور بحرين همچنان در اين خصوص سکوت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای رژیم آل خلیفه جمعه گذشته در جریان حمله به کسانی که قصد داشتند برای شرکت در نماز جمعه به منطقه "الدراز" بروند؛ یک جوان بحرینی را در قبرستان "بنی جمره" به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده، و قبل از انتقالش به خودرو نظامی، او را روی زمین کشیدند.

با وجود افشای این ویدیو در اینترنت و رسانه‌ها و واکنشهای گسترده داخلی و خارجی به این رسوایی، وزارت کشور بحرین همچنان در خصوص این ماجرا سکوت کرده است.

جمعه گذشته همچنین نیروهای رژیم آل خلیفه برای جلوگیری از ورود مردم به منطقه الدراز، به داخل خودروها گاز های سمی شلیک کردند که این امر موجب بروز حالت خفگی شدید شهروندان شد.

متفرق کردن عزاداران با گازهای سمی

نیروهای رژیم آل خلیفه دیروز برای متفرق کردن شرکت کنندگان در مراسم تشییع نوجوان شهید "علی رضی" به سوی آنها گازهای سمی شلیک کردند.

"علی رضی" جمعه قبل هنگامی که قصد داشت برای شرکت در نماز جمعه به منطقه "الدراز" برود به شهادت رسید. نیروهای رژیم آل خلیفه وی را در اتوبان نزدیک به شهر "الدراز" با خودرو زیر گرفتند.

نیروهای رژیم آل خلیفه برای جلوگیری از ورود هزاران بحرینی به شهر "الدراز" و شرکت کردن آنها در نماز جمعه، همه راه های منتهی به این منطقه را بستند.



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها