زخمی شدن 9 صهیونیست در عملیات شهادت طلبانه در رام الله

زخمی شدن 9 صهیونیست در عملیات شهادت طلبانه در رام الله
دوشنبه 19 آذر 1397 - 12:39

 9 صهیونیست یکشنبه شب در عملیات شهادت طلبانه یک فلسطینی در شهرک صهیونیست نشین عوفرا در نزدیکی رام الله در کرانه باختری زخمی شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش روز دوشنبه شبکه خبری المیادین، شهرک نشینان شب گذشته در حال رقص و پایکوبی در منطقه سلواد شمال رام الله بودند که توسط یک فلسطینی هدف گلوله قرار گرفتند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در جستجوی این مبارز فلسطینی بلافاصله خانه های شهرک عوفرا و اطراف آن را مورد بازرسی قرار دادند.

این نظامیان شب گذشته وصبح امروز با یورش به مناطق مسکونی کرانه باختری و شهر قدس بیش از 20 فلسطینی از جمله دو خبرنگار و چند فعال اجتماعی را دستگیر کردند.

'سامح مناصره 'و'حسین شجاعیه' دو خبرنگار فلسطینی در خانه هایشان در عزبه الجراد شرق طولکرم و دیر جریر شرق رام الله دستگیر و لوازم آنها را توقیف شد.

گروه های مقاومت فلسطینی با تقدیر از این عملیات شهادت طلبانه تاکید کردند کرانه باختری از گذشته تاکنون در حال مبارزه با اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست بوده و خواهد بود.

'عبداللطیف القانوع' سخنگوی جنبش حماس گفت: عملیات عوفرا تاکید مردم فلسطین بر تداوم مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست است.

جنبش جهاد اسلامی نیز تاکید کرد که مردم مقاوم فلسطین به شهرک نشینان صهیونیست اجازه زندگی در امنیت و ثبات دائمی در اراضی اشغالی را نخواهند داد.

'جنبش الاحرار' هم اعلام کرد عملیات قهرمانانه رام الله بیانگر اراده قوی مردم فلسطین برای تداوم مقاومت در غزه و مشت محکم بر دهان کسانی است که مقاومت فلسطین را محکوم می کنند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها