مخالف بحرینی: روز شهدا در بحرین بیانگر تضاد میان نظام و ملت است

دوشنبه 26 آذر 1397 - 23:20

یکی از رهبران مخالفان بحرین تاکید کرد که عید شهدا در این کشور بیانگر تضاد گسترده میان ملت و نظام دیکتاتور این کشور است.

العالم . بحرین

راشد الراشد در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: نظام بحرین مانند هر نظام دیکتاتور دیگری نیاز دارد تا با اینگونه مناسبتها در مقابل دیگران خودنمایی کند در حالی که این نظام، ملت را از ایفای نقش خود در حیات سیاسی و ملی باز می دارد. آنچه که در بحرین رخ می دهد یک معضل سیاسی کم نظیری است.

وی افزود: این نظام دیکتاتور امروز در مقابل یک انقلاب مردمی قرار گرفته است که خواهان تغییر آن است. این نظام فاقد هرگونه مشروعیت است. آمار قطعی از تعداد کسانی که در طول انقلاب مردمی بحرین به دست عناصر این نظام به شهادت رسیدند، در دست نیست. تعداد زیادی از خانوادههای شهدا ترجیح دادند که درباره فرزندان خود که به دست این نظام در زندانها و یا خیابانها به شهادت رسیدند، سخنی نگویند و اسامی آنها را اعلام نکنند تا بهای گزاف آن را پرداخت نکنند.

این رهبر مخالف بحرینی اظهار داشت که خانواده شهدای بحرینی به خاطر وحشیگری نظام آل خلیفه اسامی شهدای خود را اعلام نکردند تا مبادا توسط عناصر این نظام تحت تعقیب و یا شکنجه قرار گیرند.

الراشد گفت: نظام بحرین تحت پوشش و حمایتهای بین المللی و حمایت کشورهایی که ادعای دموکراسی می کنند، دست به این تجاوزات می زند.

پربیننده ترین خبرها