کشتی تجاری نارگل در دریای خزر به گل نشست

کشتی تجاری نارگل در دریای خزر به گل نشست
پنج‌شنبه 29 آذر 1397 - 22:01

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان آستارا از به گل نشستن کشتی تجاری نارگل در دریای خزر خبر داد.

العالم - ایران

سامان ساسانیان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا ضمن تأیید حادثه در کشتی تجاری نارگل اظهار کرد: این کشتی تجاری هنگام خروج از اسکله در اثر برخورد با دهانه اسکله و ایجاد شکاف در بدنه شده که هم اکنون در دهانه اسکله به گل نشسته است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه تیم های امداد و نجات نیروی دریایی ارتش در محل حادثه حضور دارند تصریح کرد: برای آوردن کشتی به اسکله نیاز به دو فروند یدک کش داریم که یک یدکش همینک در محل حضور دارد و یدک کش بعدی نیز از بندر انزلی به سمت آستارا حرکت کرده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه بار این کشتی تجاری دو هزار تن کاشی از مقصد بندر آستارا به بندر باکوی جمهوری آذربایجان است افزود: در جریان این حادثه، خوشبختانه برای خدمه کشتی تجاری نارگل هیچ اتفاقی نیفتاده و همه سرنشینان کشتی سالم هستند.

ساسانیان محل برخورد کشتی تجاری نارگل را کف دریا عنوان کرد و گفت: در حال حاضر هیچ خطری کشتی تجاری نارگل را تهدید نمی‌کند، اما در صورت طوفانی شدن دریا، امکان کج و غرق شدن کشتی تجاری نارگل بیش‌ازپیش احساس می‌شود که امیدواریم این اتفاق رخ ندهد.

تصاویر عملیات نجات کشتی نارگل

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها