سردار سلامی در گفتگو با العالم:

خروج نظامیان آمریکا از سوریه نشان از شکست آنان در تحقق اهدافشان دارد/ در عراق و سوریه تجارب جنگی زیادی کسب کردیم/ به حضور بیگانه ها در خلیج فارس اهمیت نمی دهیم

خروج نظامیان آمریکا از سوریه نشان از شکست آنان در تحقق اهدافشان دارد/ در عراق و سوریه تجارب جنگی زیادی کسب کردیم/ به حضور بیگانه ها در خلیج فارس اهمیت نمی دهیم
شنبه 1 دی 1397 - 13:09

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اهمیتی برای حضور نیروهای بیگانه در آبهای خلیج فارس قائل نیستیم و همه تحرکات را در این منطقه رصد می کنیم .

العالم-ایران

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با شبکه العالم با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم 12 نیروی زمینی سپاه در جزیره قشم اعلام کرد: اهمیتی برای حضور نیروهای بیگانه در آبهای خلیج فارس قائل نیستیم و همه تحرکات را در این منطقه رصد می کنیم .

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این رزمایش این است که استراتژی جدید خود را به نمایش بگذاریم و به همه نیروهایی که در منطقه حضور دارند هشدار داده ایم که به منطقه رزمایش نزدیک نشوند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه تاکید کرد: این رزمایش خطاب به هیچ یک از کشورهای همسایه نیست.

سردارسلامی اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران در تلاش است تا توان نظامی خود را با استفاده از رزمایش به نمایش دشمنانش برساند.

وی همچنین با بیان اینکه همه تسلیحات و ادواتی که در این رزمایش استفاده می شود داخل ایران ساخته شده است بیان داشت: عاقلانه نیست که از توان نظامی غافل باشیم و از طریق مقابله با ترویسم در میدان های جنگ سوریه و عراق به تجارب گسترده ای دست پیدا کردیم و پیوسته در حال تقویت این تجربه های جنگی هستیم.

سردار سلامی افزود: آمریکایی ها یک جنگ روانی و رسانه ای گسترده ای را علیه ایران آغاز کرده اند، اتخاذ تصمیم خروج نظامیان آمریکا از سوریه پس از آن اتفاق افتاد که دولت آمریکا در تحقق اهدافش در سوریه با شکست مواجه شده و مداخله نظامی در هر کشور خارجی موجب وخیم تر شدن اوضاع در آن کشور می شود.

پربیننده ترین خبرها