آمریکا مسئول کشتار فلسطینیان در غزه است

آمریکا مسئول کشتار فلسطینیان در غزه است
جمعه 26 آبان 1391 - 19:36

رام الله، العالم ‏- مدير مركز دفاع از آزادي هاي فلسطين گفت: دولت آمريكا مسئول كشتار مردم فلسطين توسط اشغالگران صهيونيست است و همچون گذشته از اين رژيم و جنايتهاي مستمرش در حق ملت فلسطين حمايت مي كند.

 "حلمي اعرج" روز جمعه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: اتحاديه عرب بايد با تمام قدرت در برابر حملات رژيم اشغالگر صهيونيست بايستد و آمريكا را - به ويژه در شوراي امنيت- تحت فشار قرار دهد.

وي تاكيد كرد: هم اكنون بايد سياست انتظار و ترديد را رها كرد، زيرا حمايت از مقاومت، تنها راهكار صحيح براي حمايت از ملت ما در نوار غزه و مهار كردن دشمن اشغالگر است. كشورهاي عربي  در اقدامات خود خيلي درنگ و تعلل كرده اند. همه آنها متزلزل و در شك و ترديدند و با هم اختلاف دارند، اما هم اكنون جنگ و جنايت به اوج رسیده است و نبايد ترديد به خود راه داد.

 اعرج خاطرنشان كرد: تاکنون مقاومت فلسطين به تنهایی از ملت خود حمايت كرده و به حملات پاسخ مي دهد. اكنون مقاومت براي واكنش نشان دادن در برابرحملات، به حمايت كشورهاي عربي و مردمي نياز دارد تا تلاش هاي اشغالگران برای نابودی مقاومت و ادامه جنايت ها در حق ملت فلسطين را با شكست روبرو كند و حق آنها در تعيين سرنوشت خود و ايجاد دولت مستقل فلسطين را مورد تاکید قرار دهد.

وي با درخواست از كشورهاي عربي و مسلمانان برای کمک به فلسطین با استفاده از شرایط جدید منطقه و بهار عربي، تصریح کرد: شرايط كنوني سرنوشت ساز است و همه بايد خود را براي پاسخ به حملات و دفاع از ملت فلسطين و مقاومت در غزه آماده كنند.



پربیننده ترین خبرها