جهاداسلامی: تظاهرات بازگشت نشان از اعتماد مردم به مقاومت است

جهاداسلامی: تظاهرات بازگشت نشان از اعتماد مردم به مقاومت است
شنبه 8 دی 1397 - 07:37

جنبش جهاد اسلامی فلسطین جمعه شب اعلام کرد که برگزاری تظاهرات بازگشت در مرز غزه و سرزمین های اشغالی نشان از اعتماد مردم فلسطین به مقاومت است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، در بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمده است: مشارکت گسترده مردم فلسطین در تظاهرات بازگشت حاکی از عزم و اراده قوی و محکم مردم در تداوم مبارزات خود برای رسیدن به آزادی است.
جهاد اسلامی افزوده است: باوجود تهدیدها و ارعاب اشغالگران، مردم حضور گسترده ای در تظاهرات روز جمعه داشتند که این دلیلی بر اطمینان مردم به گروه های مقاومت است.
در بیانیه تاکید شده است که نیروهای مقاومت توانایی حمایت از مردم فلسطین و دفاع از آن ها را دارند و آمادگی مقابله با اقدامات خصمانه و تروریستی رژیم صهیونیستی را در هر زمانی دارند.
جنبش جهاد اسلامی همچنین تاکیده است که مردم فلسطین بر تداوم مبارزه تا آزادسازی اراضی اشغالی و بازگشت به آن مصمم هستند.
به گزارش ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، وزارت بهداشت فلسطین جمعه شب اعلام کرد که در چهلمین جمعه از برگزاری تظاهرات بازگشت در مرز غزه و سرزمین های اشغالی، یک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی شهید و 6 تن دیگر زخمی شدند.
مردم غزه از 10 فروردین سال جاری (30 مارس) با برگزاری تظاهرات بازگشت خواستار پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی و شکست محاصره غزه شدند. تاکنون در این تظاهرات صدها فلسطینی شهید و بیش از هزاران نفر نیز زخمی شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها