صهیونیست ها امسال 190 خانه فلسطینیان را تخریب کردند

صهیونیست ها امسال 190 خانه فلسطینیان را تخریب کردند
دوشنبه 3 دی 1397 - 15:03

رژیم صهیونیستی در راستای یهودی سازی سرزمین های اشغالی با سرعت دادن به تخریب خانه فلسطینیان ، در سالجاری 190 خانه آنان را ویران کرد ، در حالیکه این میزان در سال گذشته میلادی حدود 52 واحد گزارش شده بود .

العالم ـ فلسطین اشغالی

به گزارش پایگاه خبری "فلسطین الیوم"، کابینه رژیم صهیونیستی با ارائه گزارشی از قوانین ساخت و ساز و ادعای غیر قانونی بودن خانه های فلسطینیان، از افزایش شمار خانه های ویران شده آنها توسط ماموران صهیونیست در مقایسه با سال گذشته خبر داد.
گزارش کابینه این رژیم با اعلام تخریب 190 خانه فلسطینیان در سال جاری از کاهش قابل ملاحظه ساخت و ساز خانه های فلسطینی در این مدت خبر داد.
گزارش مذکور از توقیف 70 بلدوزر و کامیون و خودرو های حمل بار از فلسطینیان در منطقه شمال فلسطین اشغالی خبر داد.
رژیم صهیونیستی اخیرا دستور تخریب خانواده های مبارزان فلسطینی که عملیات شهادت طلبانه اجرا می کنند، صادر و اقدام به تخریب شمار زیادی از آنها کرده است.
مردم فلسطین، اقدام وحشیانه و ضدبشری رژیم صهیونیستی در تخریب خانه های مبارزان مقاومت و اخراج خانواده های آنها را مصداق جنایت جنگی و مجازات دسته جمعی توصیف و در واکنش به آن تاکید می کنند که از آوارها و ویرانه های این منازل، مبارزانی دیگر سر بر خواهند آورد که نوید بخش آزادی قدس هستند.
روزنامه صهیونیستی 'هاآرتص' در تحلیلی نوشت که اخراج خانواده مبارزان فلسطینی مجری عملیات علیه صهیونیستها در کرانه باختری و تخریب منازل آنان، به هیچ وجه قدرت بازدارندگی در برابر حملات فلسطینیان ایجاد نمی کند.
نظامیان صهیونیست صبح امروز با یورش به منازل اهالی شهرها و روستاهای کرانه باختری 15 فلسطینی را دستگیر کردند.
نظامیان صهیونیست تقریبا هر روز شماری از فلسطینیان را دستگیر و زندانی می کنند.

پربیننده ترین خبرها