کشته و زخمی شدن ۱۲۵ نفر از ائتلاف سعودی در جبهه‌های مختلف یمن

کشته و زخمی شدن ۱۲۵ نفر از ائتلاف سعودی در جبهه‌های مختلف یمن
يکشنبه 9 دی 1397 - 20:00

منابع یمنی از کشته و زخمی شدن بیش از ۱۲۵ نفر از شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در عملیات نظامی مختلف ارتش یمن و انصارالله طی ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند.

العالم - یمن

نیروهای ارتش یمن و انصارالله طی ۲۴ ساعت گذشته عملیات نظامی مختلفی را علیه شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی انجام دادند و خسارت‌های سنگین مالی و جانی را به آنها وارد کردند.

یک منبع نظامی یمن به شبکه خبری المسیره یمن گفت، «۱۲۰ نفر از عناصر مزدور در درگیری با نیروهای یمنی در جبهه حرض استان حجه واقع در غرب یمن کشته و زخمی و ۱۸ خودروی نظامی و سه خودروی زرهی آنها نیز منهدم شدند».

استان الجوف واقع در شمال یمن نیز دیروز و امروز شاهد درگیری نیروهای ارتش یمن و انصارالله با شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی بوده است که در پی آن تعدادی از عناصر مزدور کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی یمن به شبکه المسیره گفت که یگان توپخانه‌ای یمن، شبه نظامیان مستقر در پادگان «السلان» شهرستان المصلوب را هدف قرار داد.

در استان تعز در جنوب غربی یمن نیز تعدادی از عناصر «مزدور» کشته و شماری دیگر نیز در جبهه حیفان زخمی شدند.

یگان پهپادی و توپخانه‌ای یمن امروز یکشنبه در عملیاتی مشترک محل تجمع شبه نظامیان را در پایگاه السدیس در نجران واقع در جنوب عربستان هدف قرار داد.

در جازان نیز نیروهای ارتش یمن و انصارالله به تپه الحمراء در شرق جبل جحفان حمله کرده و بر آن مسلط شدند. در جریان این عملیات شماری از مزدوران سعودی از پای درآمدند.

حملات ائتلاف سعودی به یمن به بهانه بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن، سه سال و اندی است که آغاز شده و موجب کشته و زخمی شدن هزاران نفر از مردم این کشور شده است.

پربیننده ترین خبرها