جانشین وزیر دفاع: برای مقابله با تهدیدات آمریکا آماده ایم

جانشین وزیر دفاع: برای مقابله با تهدیدات آمریکا آماده ایم
سه شنبه 11 دی 1397 - 16:52

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع امروز مقابل تهدیدات آمریکا و رژیم‌ صهیونیستی قد علم کرده است و کاملا برای دفاع آماده هستیم.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

سردار سرتیپ قاسم تقی زاده روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتامیه مسابقات قرآنی وزارت دفاع که در سازمان صنایع دفاع برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل در روزهای پایانی زندگی با وجود تمام مشکلات بر مطالعه قران و توسعه آن در جامعه هواره تاکید داشتند.
وی با بیان اینکه در وزارت دفاع علاوه بر تخصص به تعهد و عمل به قران را نیاز داریم، گفت: سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه گفت که هر چه در عملیات فاو اتفاق افتاد و هر آنچه اخیرا توسط مدافعان حرم عراق و سوریه و الحدیده رخ داد نتیجه قرائت قرآن رزمندگان در وسط میدان جنگ بود.
جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه تسلیحات ساخته شده در ایران با توکل بر خداوند و تلاوت قران ساخته شده اند، گفت: وزارت دفاع امروز مقابل تهدیدات آمریکا و رژیم‌ صهیونیستی قد علم کرده است و معتقدیم که اگر اتفاقی رخ دهد کاملا برای دفاع آماده هستیم.
به گزارش ایرنا، سردار تقی زاده عنوان کرد: 25 هزار نفر از کارکنان وزارت دفاع و خانواده های آنها در طرح توسعه، آموزش و تربیت آموزش قران کریم مشارکت دارند.
وی با بیان اینکه تخصص تعهد و تدبیر در انتخاب مدیران وزارت دفاع در نظر گرفته خواهد شد، گفت: ما باید در تراز شهدا کار کنیم و سنگی باشیم به سمت کسانی که در جامعه ‌کارهای بدی همچون دزدی و اختلاس کردند که البته عده کمی هستند.

پربیننده ترین خبرها