فردا سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود

فردا سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود
شنبه 15 دی 1397 - 09:51

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا «یکشنبه » سامانه بارشی جدیدی از جنوب و جنوب غرب وارد کشور می شود که بخش هایی از مناطق را تحت تاثیر قرار می دهد.

العالم - ایران

فریبا گودرزی گفت:با خروج سامانه بارشی قبلی از کشور امروز بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام خواهند داشت و شرایط برای انباشت آلاینده ها درشهرهای صنعتی و پرجمعیت فراهم می شود.

به گفته وی امروز برای شمال غرب به ویژه اردبیل وزش باد به نسبت شدید پیش بینی شده است؛اما فردا سامانه بارشی جدیدی از جنوب و جنوب غرب وارد کشور می شود که برای بخش هایی از غرب، جنوب غرب، شمال غرب ، دامنه های البرز از جمله استان های قزوین، البرز و تهران بارش باران و وزش باد را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بارش در ارتفاعات می تواند به شکل برف باشد گفت: روز دوشنبه هم بارش ها در این مناطق ادامه دارد و شدت آن برای جنوب غرب خواهد بود. همچنین این بارش ها در برخی از نقاط استان هایی مانند کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر با رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود.

گودرزی اظهار داشت: دوشنبه علاوه بر این مناطق دربخش هایی از مرکز ، شرق ، شمال شرق و سواحل دریای خزر بارش های پراکنده خواهیم داشت.

*** وضعیت هوای تهران/ گرمترین و سردترین نقاط کشور
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: هوای امروز صبح تهران با غبار صبحگاهی همراه بود اما در اواخر وقت افزایش ابر خواهد داشت و فردا نیز بارش باران و وزش باد پیش بینی شده است. کمینه دمای امروز صبح پایتخت منفی 1 بود و بیشینه امروز آن به 12 درجه می رسد.

گودرزی گفت: زرآباد در استان سیستان و بلوچستان 29 درجه سانتی گراد، بندر خمیر 28 درجه و بستان آباد در آذربایجان شرقی 12 درجه زیر صفر و اشنویه در آذربایجان غربی با 11 درجه زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها