طرح مشترک اعراب و رژیم صهیونیستی برای نابودی فلسطین

طرح مشترک اعراب و رژیم صهیونیستی برای نابودی فلسطین
چهارشنبه 1 آذر 1391 - 06:46

حزب ناصري مصر، از توطئه كشورهاي عربي در همدستي با رژيم صهيونيستي و آمريكا براي نابودسازي كامل مساله فلسطين خبر داد.

"احمد حسن" دبيركل حزب ناصري مصر روز چهارشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: رهبران عرب به وضوح چنين توطئه اي را در دستور كار قرار داده اند و اين مساله را مي توان از مواضعي كه در خصوص مساله فلسطين اتخاذ مي كنند به روشني دريافت. آن ها مي خواهند پرونده مساله فلسطين را بسته، ملت فلسطين را به كشورهايي دور از غزه و فلسطين كوچ دهند. 

حسن افزود: آن ها مي خواهند پرونده مساله فلسطين را بايگاني كنند تا رژيم صهيونيستي از سرزميني كه بر آن چيره شده است، بهره ببرد، اين طرح در دستور كار قرار گرفته و مرحله اجرايي آن آغاز شده است.

 دبيركل حزب ناصري مصر، آن چه كه در سوريه مي گذرد و عملكرد برخي حكام كشورهاي عرب حاشيه خليج فارس را نظير قطر و عربستان، از حمايت تسليحاتي گرفته تا آموزش مزدوران و تروريست ها براي ويران كردن سوريه، در همين راستا ارزيابي كرد. 
وي تاكيد كرد: اين كشورها به جاي اين كه امكانات و مبارزاني كه در اختيار دارند را به سمت فلسطين گسيل و از مقاومت مردم فلسطين ضد رژيم اشغالگر حمايت كنند، آن ها را به سوريه مي فرستند. 
دبيركل حزب ناصري مصر خاطرنشان كرد: فلسطين و مردم آن كه در معرض كشتار روزانه رژيم صهيونيستي قرار دارند، براي حمايت همه جانبه سزاوارترند از تروريست هايي كه خواهان تخريب سوريه با حمايت آشكار اعراب و غرب هستند. 
حسن سكوت جامعه جهاني در قبال جنايت هاي رژيم صهيونيستي عليه فلسطيني ها به ويژه كودكان و زنان بي دفاع را محكوم كرد و محاكمه سران رژيم صهيونيستي در دادگاه هاي جنايات بين المللي را خواستار شد. 20-17:4426

پربیننده ترین خبرها