وحشت صهیونیست ها از تهدیدهای سید حسن نصرالله

وحشت صهیونیست ها از تهدیدهای سید حسن نصرالله
سه شنبه 18 دی 1397 - 18:56

رژیم اسرائیل از ترس تهدیدهای سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان با یک شرکت صهیونیستی برای حفاظت از میادین گازی واقع در آب های سرزمینی فلسطین اشغالی قرارداد بسته است.  

العالم - فلسطین

روزنامه اینترنتی رأی الیوم امروز سه شنبه به نقل از پایگاه خبری صهیونیستی "اسرائیل دیفنس" گزارش داد : اسرائیل با شرکت صنایع نظامی "اِلبیت معرخوت" قراردادی به ارزش 15 میلیون دلار برای حفاظت از میادین گازی واقع در آب های نزدیک سواحل فلسطین اشغالی امضاء کرده است.

این قرارداد طی 2 سال آینده اجرایی خواهد شد و اعتبار قرارداد 10 ساله است.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان چندی پیش تهدید کرده بود که می تواند ظرف چند ساعت میادین نفتی و گازی واقع در آب های سرزمینی فلسطین اشغالی را منهدم کند.

نصرالله در مراسم سالانۀ "یادبود سرداران شهید" اعلام کرد: اگر شورای اعلای دفاع لبنان تصمیم بگیرد که میادین نفتی و گازی واقع در آب های سرزمینی فلسطین نباید به فعالیت خود ادامه دهد، من به شما وعده می دهم که ظرف چند ساعت آن میادین نفتی و گازی از کار خواهد افتاد.

نصرالله خطاب به مردم لبنان گفته بود : همانگونه که اسرائیل شما را تهدید می کند، شما هم می توانید این رژِیم را تهدید کنید. اگر آمریکایی ها به شما بگویند که باید تن به خواسته های ما بدهید تا خطر اسرائیل را از سر شما کم کنیم، به آمریکایی ها بگوئید که شما باید تن به خواسته های ما بدهید تا خطر حزب الله را از سر اسرائیل کم کنیم.

سید حسن نصرالله افزود : تنها گزینه ای که لبنان در مناقشۀ نفت و گاز در دست دارد ، همان گزینۀ "مقاومت" است.

پربیننده ترین خبرها