یک بام و دو هوا.. گریفیتس طرف‌های یمنی را به خویشتنداری فراخواند!

یک بام و دو هوا.. گریفیتس طرف‌های یمنی را به خویشتنداری فراخواند!
جمعه 21 دی 1397 - 01:28

در پی عملیات پهپادی موفقیت آمیز انقلابیون یمن علیه پایگاه العند و هلاکت شماری از مزدوران وابسته به عربستان، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن طرف‌های درگیر در این کشور را به خویشتنداری فراخواند!

العالم - یمن

مارتین گریفیتس فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن، از تحولات روز پنج شنبه و "تشدید تنش های نظامی در این کشور" ابراز نگرانی کرد.

منظور گریفیتس، حمله پهپادی روز پنجشنبه انصار الله به پایگاه نظامی نیروهای متجاوز وابسته به منصور هادی، رئیس جمهور فراری این کشور است که در آن شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

گریفیتس در توییتر از همه طرف های درگیر خواست "خویشتن دار باشند، از تنش آفرینی خودداری کنند و زمینه مناسب را برای از سرگیری مذاکرات صلح فراهم کنند".

نکته جالب توجه آن است که نماینده سازمان ملل و دیگر مدعیان تلاش برای پایان بحران یمن، هنگام حملات وحشیانه جنگنده های متجاوزان سعودی به زنان و کودکان بی دفاع و گرسنۀ یمنی، اغلب سکوت اختیار می کنند؛ اما زمانی که انقلابیون یمنی در پاسخ به بخشی از تجاوزات ائتلاف سعودی، با امکانات محدود خود به تفنگداران (و نه غیرنظامیان بی دفاع) حمله می برند، طرفین را به "خویشتنداری" فرا می خوانند!

پربیننده ترین خبرها