واکنش رسانه‌های صهیونیستی:

نتانیاهو با خفت و خواری از جنگ بیرون آمد

 نتانیاهو با خفت و خواری از جنگ بیرون آمد
پنج‌شنبه 2 آذر 1391 - 06:06

برخي از شخصيت‌هاي سياسي و رسانه‌هاي صهيونيستي در تحليل خود از آتش‌بس اعلام‌شده تاکيد کردند که نتانياهو بدون هيچ دستاوردي از اين جنگ با خفت و خواري بيروت آمد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کانال یک تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد شائول موفاز، وزیر جنگ اسبق این رژیم و سرکردهٔ مخالفان دولت نتانیاهو، در واکنش به توافق آتش بس بین گروه‌های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی گفت: فلسطینی‌ها در این دور پیروز شدند و اسرائیل بزرگ‌ترین بازنده این جنگ است.

در همین حال، میخائیل بن آری و آرییه الداد، دو عضو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) اعلام کردند: این آتش‌بس به منزله بالا بردن پرچم سفید در برابر حماس است.

به گزارش المنار، این دو نماینده صهیونیست افزودند: نتانیاهو به جای اجازه دادن به ارتش اسرائیل برای نابود کردن حماس، و بدون اینکه هیچ یک از اهداف این عملیات نظامی برآورده شود با خفت و خواری از آن بیرون آمد. از این رو، لازم است از قدرت کناره‌گیری کند.

رسانه‌های راستگرا رژیم صهیونیستی نیز در تحلیل خود از آتش‌بس اعلام کردند: اسرائیلی‌ها این خبر را به تلخی دریافت کردند. آن‌ها احساس می‌کنند که این عملیات نظامی هیچ دستاورد واقعی نداشت بلکه برعکس، گروه‌های فلسطینی توانمندی خود را شلیک موشک حتی به تل‌آویو و قدس نشان دادند و اسرائیل در متوقف کردن شلیک مداوم موشک‌ها موفق نشد.

این رسانه‌ها افزودند: اسرائیل به شروط گروه‌های فلسطینی تن داد و سیاست ترور را متوقف کرد و محاصره غزه را نیز در برابر توقف راکت‌پراکنی گروه‌های فلسطینی لغو خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها