با حضور فرمانده کل ارتش؛

مرحله نهایی رزمایش اقتدار 97 نزاجا آغاز شد

مرحله نهایی رزمایش اقتدار 97 نزاجا آغاز شد
شنبه 6 بهمن 1397 - 10:07

مرحله نهایی رزمایش اقتدار ۹۷ نیروی زمینی ارتش با حضور امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

العالم _ ایران / سیاسی

امیر نوذر نعمتی سخنگوی رزمایش اقتدار ۹۷ با اشاره به آغاز مرحله دوم این رزمایش با حضور سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، اظهار داشت: در مرحله نخست از روز پایانی رزمایش اقتدار 97 نزاجا، توپخانه های ثابت و متحرک نیروی زمینی ارتش با حجم وسیع در کالیبرهای مختلف مواضع دشمن را از فواصل بین ۱۰ تا ۳۰ کیلومتری با شلیک گلوله های هوشمند و نقطه زن مورد اصابت قرار می دهند.

وی ادامه داد: در مرحله دوم این رزمایش، یگان های زرهی و پیاده مکانیزه، با انجام عملیات هجومی و تک هماهنگ شده به سمت دشمن، مواضع و تجهیزات آنها را منهدم می سازند.

امیر نعمتی یادآور شد: اجرای عملیات تعاقب و انهدام کامل استحکامات دشمن، از جمله برنامه های مرحله نهایی رزمایش اقتدار 97 نیروی زمینی ارتش خواهد بود.

سخنگوی رزمایش ۹۷ نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: همزمان با انجام رزمایش، بالگردهای هجومی هوانیروز ، با حضور در منطقه، علاوه بر عملیات شناسایی، با اجرای آتش سنگین بر مواضع دشمن، از یکان های زرهی پشتیبانی خواهند کرد.

پربیننده ترین خبرها