حشد شعبی: منتظر ساعت صفر برای نابودی داعش هستیم

حشد شعبی: منتظر ساعت صفر برای نابودی داعش هستیم
دوشنبه 8 بهمن 1397 - 21:39

یکی از فرماندهان ارشد نیروهای بسیج مردمی عراق از تکمیل آمادگی‌ها برای ورود به سوریه با هدف پاکسازی کامل مناطق مرزی در غرب استان الانبار عراق از لوث تروریست‌های داعشی خبر داد.

العالم - عراق

به گزارش پایگاه خبری المعلومه، قاسم مصلح فرمانده عملیات حشد شعبی در محور غرب استان الانبار عراق در گفتگو با این رسانه‌ عراقی گفت تمام آمادگی‌ها برای ورود نیروهای حشد شعبی به سوریه با هدف پاکسازی مناطق مرزی غرب استان الانبار عراق از لوث داعشی‌ها تکمیل شده است.

وی خاطر نشان کرد نیروهای حشد شعبی مستقر در طور نوار مرزی با سوریه تمام آمادگی‌ خود را برای حمله به مناطق تکیه‌گاه داعش در عمق خاک سوریه تکمیل کرده‌اند.

این فرمانده حشد شعبی تصریح کرد نیروهای حشد شعبی در انتظار رسیدن فرمان فرماندهان عالی رتبه برای ورود به مناطقی هستند که تروریست‌های داعشی در داخل سوریه در آن مناطق حضور دارند.

مصلح اظهار داشت این عملیات قریب الوقوع با هدف تامین امنیت نوار مرزی و نابودی گروه‌های تروریستی انجام می‌شود که امنیت و ثبات بخش غربی استان الانبار و دیگر استان‌های عراق را تهدید می‌کند.

این فرمانده حشد شعبی تصریح کرد دولت عراق در سطح بالایی با طرف سوری در عملیات تامین امنیت مرزها میان دو طرف و نابودی باندهای داعشی هماهنگی می‌کند.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها