رسانه‌های صهیونیستی: «گوایدو» به دنبال تعیین سفیر در فلسطین اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی: «گوایدو» به دنبال تعیین سفیر در فلسطین اشغالی
پنج‌شنبه 11 بهمن 1397 - 11:06

رسانه‌های صهیونیستی از قصد رهبر مخالفان ونزوئلا برای تعیین سفیر در فلسطین اشغالی خبر دادند.

العالم- فلسطین اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند «خوان گوایدو» رهبر مخالفان ونزوئلا که خود را رئیس‌جمهور خوانده (+) قصد دارد طی چند رو آینده سفیری برای فلسطین اشغالی معرفی کند.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی «کان» اعلام کرد این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گوایدو را به عنوان رئیس‌جمهور ونزوئلا به رسمیت شناخت و حمایت خود را از اقدامات آمریکا در این کشور اعلام کرد.

در ادامه این گزارش به نقل از نزدیکان گوایدو آمده تماس‌ها میان وی و رژیم صهیونیستی مستقیم نیست بلکه از طریق آمریکا انجام می‌شود.

گوایدو از این اقدام نتانیاهو قدردانی و ابراز امیدواری کرد روابط سیاسی و دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی را در نزدیکترین زمان ممکن از سر بگیرد.

«هوگو چاوز» رئیس‌جمهور فقید ونزوئلا روابط ین کشور با رژیم صهیونیستی را در سال 2009 به صورت کامل قطع کرد؛ این اقدام در اعتراض به حمله تل‌آویو به نوار غزه انجام شد که صدها شهید به جا گذاشت.

رژیم صهیونیستی جنگ 2008-2009 را با عملیاتی موسوم به «سرب گداخته» علیه غزه به راه انداخت که طی آن بیش از 1400 فلسطینی شهید شدند و آمار مجروحان از 5500 نفر گذشت.

پربیننده ترین خبرها