سخنگوی کمیسیون کشاورزی: قیمت گوشت قرمز بزودی اعلام می شود

سخنگوی کمیسیون کشاورزی: قیمت گوشت قرمز بزودی اعلام می شود
دوشنبه 15 بهمن 1397 - 22:01

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت گوشت قرمز پس از بررسی طی یک هفته به این کمیسیون اعلام می شود.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

نورمحمد تربتی نژاد افزود : با توجه به محاسبات، قیمت هر کیلو گوشت قرمز برای مصرف کننده نباید بیش از 60 تا 65 هزارتومان باشد.
وی درباره نشست امروز (دوشنبه) کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: جلسه با موضوع گزارش سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص نحوه قیمت گذاری، پایش و نحوه نظارت و کنترل قیمت کالاهای اساسی و وارداتی با ارز دولتی برگزار شد.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگانی از سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی در نشست امروز حضور داشتند، تصریح کرد: مشکلات افزایش قیمت گوشت قرمز، نوسانات و افزایش قیمت ارز، قاچاق دام زنده، ضعف نظارت در توزیع، ضعف سیستم توزیع و افزایش هزینه تولید وعدم حمایت از تولید کننده در قیمت گذاری واقعی از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.
به گزارش خانه ملت، تربتی نژاد با بیان اینکه کمبودی در زمینه کالاهای اساسی در داخل وجود ندارد، ادامه داد: بعنوان مثال نیاز به گوشت قرمز در سال جاری در داخل حدود 960 هزار تن بوده که تاکنون حدود 850 هزارتن در داخل تولید و بیش از 110 هزارتن وارد شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها