برنامه روزانه ترامپ لو رفت!

برنامه روزانه ترامپ لو رفت!
سه شنبه 16 بهمن 1397 - 15:53

 یک منبع کاخ سفید در پایگاه آمریکایی (آکسیوس ) جدول کاری روزانه دونالد ترامپ رئیس  جمهوری آمریکا را طی سه ماه اخیر منتشر کرد.

العالم -آمریکا

این پایگاه آمریکایی نوشت: انتشار این اطلاعات، دیدگاه جدیدی درباره این رئیس جمهور می دهد.

جدول ملاقات های ترامپ که تقریبا از پایان انتخابات میان دوره ای کنگره را پوشش می دهد نشان داد وی 60 درصد از وقت خود را طی سه ماه گذشته به امور اجرایی ویژه و نامنظم اختصاص داده است.

جدول کاری ترامپ حاکی است وی صبح زود بیدار می شود، 5 ساعت اول روز را به کارهای اجرایی می پردازد.

وی که غالبا پیش از ساعت 6 صبح بیدار می شود بر اساس 6 منبع مستقیم مرتبط، در این ساعتها در دفتر کاخ سفید نمی ماند .

وی صبح ها را در محل اقامت خود نه در دفتر ریاست جمهوری می گذراند تلویزیون می بیند روزنامه ها را می خواند و با معاونان، اعضای کنگره ،دوستان و مشاوران غیر رسمی خود تماس تلفنی برقرار می کند.

معمولا اولین نشست ترامپ حدود ساعت 11 تا 30 /11 و برای اطلاع یافتن از اخبار است و نشست نیم ساعته ای نیز با رئیس کارکنان کاخ سفید دارد.

از هفتم نوامبر یعنی یک روز پس از انتخابات میان دوره ای کنگره ، بر اساس 51 جدولی که این پایگاه بر آن دست یافت ، وی حدود 297 ساعت را وقف امور اجرایی کرده است.

بر اساس این جدول ها ترامپ حدود 77 ساعت قرار ملاقات برای نشست ها داشته که سیاست ها و استراتژی ها و مصاحبه های وی را شامل می شود.

یک روز پس از انتخابات میان دوره ای کنگره ، در جدول ترامپ 30 دقیقه برای نشست با رئیس کارکنان کاخ سفید و بیش از 7 ساعت به امور اجرایی اختصاص یافته است.

جان کیلی رئیس کارکنان کاخ سفید زمان بندی اجرایی را برای وی ارائه داد زیرا مقید شدن در جدول زمانی منظم برای وی ناخوشایند بود.

یک مسئول بلند پایه کاخ سفید نیز در گفت وگو با این پایگاه گفت :ترامپ همواره با مردم در تماس است و با آنان سخن می گوید.

این پایگاه گفت جدول های زمانی منتشر شده همه نشست های ترامپ را در سه ماه گذشته نشان نمی دهد.

زیرا بر اساس اعلام برخی مسئولین بلند پایه کاخ سفید که از عادت های روزانه وی مستقیما اطلاع دارند بسیاری از نشست های وی بدون برنامه است .

برخی اوقات وی نشست هایی نیز در زمان اموراجرایی خود دارد به گونه ای که نمی خواهد بیشتر کارمندان بخش های غربی از ترس درز دادن اطلاعات از آن بو ببرند. برخی مواقع نیز صبح خود را با تماس با روسای کشورها و نشست های سیاسی و نشست با یک مشاور یا یک وکیل در منزلش می گذراند که در این جدول ها ذکر نشده است.

پربیننده ترین خبرها