چهل سالگی انقلاب؛

سخنگوی سپاه: رفتار آمریکا نسبت به ایران با توجه به شاخصه های انقلاب تغییر نخواهد کرد/ انقلاب اسلامی برخلاف میل دشمنان به مرحله پختگی رسید

سخنگوی سپاه: رفتار آمریکا نسبت به ایران با توجه به شاخصه های انقلاب تغییر نخواهد کرد/ انقلاب اسلامی برخلاف میل دشمنان به مرحله پختگی رسید
دوشنبه 22 بهمن 1397 - 11:38

مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که رفتار آمریکایی ها نسبت به ایران با توجه به شاخصه های انقلاب اسلامی تغییر نخواهد کرد، گفت: انقلاب اسلامی برخلاف میل و اراده دشمنان بعد از چهار دهه از عمر با برکت خود به مرحله پختگی رسیده است و مردم سرافراز ایران نیز به آن وفادارتر شده اند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

سردار رمضان شریف روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در شهر قزوین به ایرنا گفت: سرافکنده سازی دشمنان از ویژگی های منحصر به فرد انقلاب اسلامی ایران است که آن را از تمامی انقلاب های جهان مستثنی و متمایز می سازد.
این مسئول نظامی افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به نظامی که تجربه مستحکم 40 ساله را پشت سر دارد وفادارتر شده اند.
شریف ادامه داد: امروز درخت چهل ساله انقلاب اسلامی به یک سرمایه عظیم و بزرگ برای مردم و نظام تبدیل شده و همین مساله حساسیت دشمنان را نسبت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دوچندان کرده است.
وی تاکید کرد: با توجه به شاخصه های انقلاب اسلامی رفتار آمریکایی ها به طور حتم در آینده نسبت به ایران تغییر نخواهد کرد و همچون گذشته بر ادامه راه غلط خود تاکید خواهند کرد.
شریف با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اضافه کرد:حضور شاداب و قدرتمند ملت ایران در صحنه های خاص انقلاب از جمله راهپیمایی 22 بهمن به طور حتم دشمنان را ناامیدتر از سال های گذشته خواهد کرد و دسیسه های آنها نیز نقش برآب خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها