حمله هوایی ارتش عراق به داعش در خاک سوریه

حمله هوایی ارتش عراق به داعش در خاک سوریه
جمعه 26 بهمن 1397 - 00:24

بالگردهای نظامی ارتش عراق شماری از تروریست های داعش را در عمق خاک سوریه به هلاکت رساندند .

العالم - عراق

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، یک مقام بلند پایه دولتی در استان الانبار در غرب عراق روز پنجشنبه اعلام کرد بالگردهای نظامی ارتش عراق مواضع تروریست های داعش را در عمق خاک سوریه هدف قرار دادند. این مقام دولتی استان الانبار تاکید کرد بالگردهای نظامی ارتش عراق روز پنجشنبه مراکز تجمع و انبارهای سلاح و مهمات عناصر تروریستی و جنایتکار داعش در مناطق مختلف از عمق خاک سوریه و در مجاورت نوار مرزی این کشور با سوریه را بمباران کردند که به هلاکت شماری از تروریست ها منجر شد.

مقام عراقی افزود همزمان با حملات هوایی عراق به مواضع تروریست های داعش در خاک سوریه ، دود غلیظی در آسمان منطقه مشاهده و صدای انفجارهای مهیبی از مکان های هدف گرفته شده شنیده شد .

این مقام عراقی با اشاره به هلاکت تعدادی از عناصر داعش در این حمله، تاکید کرد حملات هوایی ارتش عراق علیه مواضع تروریست ها در خاک سوریه با هدف تضعیف قدرت و توان نظامی تروریست ها و جلوگیری از نزدیک شدن آنان به مناطق غربی استان الانبار صورت گرفت .

گفتنی است عملیات پاکسازی مناطق مرزی عراق و سوریه از حضور تروریست های تکفیری داعش با هماهنگی بغداد و دمشق صورت می گیرد . بر اساس توافق سوریه و عراق ، هواپیماهای جنگی و بالگردهای نظامی عراق اجازه دارند تا مواضع تروریست های داعش را در مناطق مجاور مرزهای دو کشور هدف قرار دهند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها