آمریکا به گفت وگو با ونزوئلا تن داد/ افشای دیدار محرمانه نماینده ترامپ با وزیر خارجه ونزوئلا

آمریکا به گفت وگو با ونزوئلا تن داد/ افشای دیدار محرمانه نماینده ترامپ با وزیر خارجه ونزوئلا
جمعه 26 بهمن 1397 - 12:28

یک رسانه آمریکایی فاش کرد که نماینده ویژه دولت ترامپ در امور ونزوئلا در جریان سفر اخیر وزیر امور خارجه کاراکاس به نیویورک برای گفتگو با مقامات سازمان ملل، با این مقام ونزوئلایی دیدار کرده است.

العالم ـ آمریکا

آسوشیتدپرس در گزارشی افشا کرد، «خورخه آریزا» وزیر امور خارجه ونزوئلا در جریان سفر اخیرش به نیویورک برای گفتگو با مقامات سازمان ملل متحد، دو دیدار چند ساعته با «الیوت آبرامز» فرستاده ویژه دولت آمریکا در امور ونزوئلا داشته است.

اطلاعات دریافتی رسانه آمریکایی آسوشیتد پرس از یک مقام ارشد دولت مادورو حاکی از این است که وزیر امور خارجه ونزوئلا از الیوت آبرامز دعوت کرده است که به‌صورت شخصی، علنی یا محرمانه به ونزوئلا سفر کند. این در حالی است که الیوت آبرامز هفته گذشته اعلام کرده بود که زمان گفت‌وگو با مادورو مدت‌هاست که به سر رسیده و مذاکره باید تنها بر سر نحوه کناره‌گیری رئیس‌جمهور ونزوئلا انجام شود.

به گزارش تسنیم، حدود یک ماه قبل «خوان گوایدو» رئیس پارلمان ونزوئلا به تحریک «مایک پنس» معاون دونالد ترامپ و تنی چند از مقامات آمریکایی در اقدامی کودتا گونه خود را رئیس‌جمهور ونزوئلا خواند و از آن زمان تاکنون آمریکا فشارهای خود بر نیکلاس مادورو برای کناره‌گیری از مقامش را شدت بخشیده و حتی ونزوئلا را به دخالت نظامی تهدید کرده است.

پربیننده ترین خبرها