حملات گسترده ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در حماه و ادلب

حملات گسترده ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در حماه و ادلب
شنبه 27 بهمن 1397 - 22:46

مواضع گروه‌های تروریستی در حومه حماه و ادلب هدف حملات گسترده ارتش سوریه قرار گرفت.

العالم - سوریه

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیروهای ارتش سوریه امروز به تجاوزات گروه‌های تروریستی به مناطق امن و مقرهای نظامی در حومه شمالی حماه و حومه جنوبی ادلب واکنش نشان دادند و مواضع این گروه‌ها را هدف حملات گسترده خود قرار دادند که بر اثر حملات ارتش سوریه خسارات سنگینی به گروه‌های تروریستی وارد آمد.

خبرنگار سانا در حماه گزارش داد نیروهای ارتش سوریه سکوهای پرتاب خمپاره و راکت گروه های تروریستی در اطراف دو شهرک اللطامنه و کفرزیتا در حماه را هدف حملات خود قرار دادند.

نیروهای سوری همچنین مواضع تروریست‌ها در منطقه "محرده" در حومه شمالی حماه را هدف حملات گسترده خود قرار دادند. تروریست‌ها قصد داشتند وارد روستاها و شهرکهای لطمین، الأربعین، و الزکاة شده و از آنجا مقرهای نظامی ایجاد شده برای محافظت از غیر نظامیان را هدف حملات خود قرار دهند.

امروز همچنین مواضع تروریست‌ها در اطراف شهرک "خان شیخون" در حومه جنوبی ادلب که بار دیگر توافق منطقه کاهش تنش را نقض کرده بودند هدف حملات گسترده ارتش سوریه قرار گرفت.

گروه‌های تروریستی مستقر در شهرک اللطامنه و کفرزیتا امروز محلات مسکونی در دو شهر محرده و سلحب در شمال غرب حماه را هدف حملات خمپاره ای خود قرار دادند که این حملات خساراتی مادی بر جا گذاشت.

نیروهای سوری مستقر در حماه روز گذشته نیز مواضع دو گروه تروریستی "الحزب الترکستانی" و "جبهة النصره" در دو روستای "التوینه" و "الحویز" در شرق "سهل الغب" را هدف حملات راکتی خود قرار دادند.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها