پرسپولیس 4 پدیده 2 / صعود شاگردان برانکو به نیمه نهایی جام حذفی

پرسپولیس 4 پدیده 2 / صعود شاگردان برانکو  به نیمه نهایی جام حذفی
دوشنبه 29 بهمن 1397 - 19:28

دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده که پس از 120 دقیقه تلاش در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با نتیجه 1 بر 1 مساوی شده بود در نهایت در ضربات پنالتی 4 بر 2 به نفع شاگردان برانکو پایان یافت.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17:15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده شهرخودرو بود که این دیدار در 90 دقیقه به تساوی یک - یک خاتمه یافت تا دو تیم در وقت‌های اضافه کار را دنبال کنند.

اگر بازی در وقت های اضافه نیز با نتیجه مساوی تمام شود، آن وقت ضربات پنالتی مشخص خواهد کرد که کدام تیم از این مرحله صعود می کند و کدام تیم از گردونه رقابت ها حذف خواهد شد.

در این دیدار شایان مصلح (13 - گل به خودی) برای پدیده و شایان مصلح (20) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (85 - محمد نادری)، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی (72 - ماریو بودیمیر)، سروش رفیعی (61 - بشار رسن)، مهدی ترابی و علی علیپور.

ترکیب پدیده شهرخودرو: میلاد فراهانی، محمدحسین مرادمند، عبدالله حسینی، مرتضی منصوری، علی نعمتی، مسعود ریگی، اکبر صادقی، محمد قاسمی‌نژاد، امین قاسمی‌نژاد، محمدمهدی مهدی‌خانی (1+90 - صدری) و یونس شاکری.

داور: اشکان خورشیدی

نیمه اول وقت اضافه دیدار پرسپولیس تهران و پدیده مشهد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور بدون رد و بدل شدن هیچ گلی از دروازه ها با همان نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت و بلافاصله نیمه دوم وقت اضافه نیز آغاز شد.

پایان وقت اضافه و 120 دقیقه بازی نفس گیر دو تیم پرسپولیس و پدیده نتیجه ای جز تساوی حاصلی برای آنها نداشت بنابر این کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در جدالی سخت پس از تساوی یک بر یک در پایان وقت اضافه، درنهایت با ضربات پنالیتی موفق شد یاران یحیی گل محمدی را در مجموع با نتیجه 4 بر2 از گردونه این رقابت ها خارج و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کند.

پربیننده ترین خبرها