سومین روز از مرحله نهایی رزمایش ولایت 97؛

جنگنده فانتوم با شلیک موشک نصر، هدف دریایی را منهدم کرد

جنگنده فانتوم با شلیک موشک نصر، هدف دریایی را منهدم کرد
يکشنبه 5 اسفند 1397 - 14:17

در سومین روز از مرحله نهایی رزمایش ولایت 97، یک فروند جنگنده فانتوم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با شلیک موشک نصر، هدف از پیش تعیین شده را در دریا با موفقیت منهدم کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

روابط عمومی ارتش روز یکشنبه اعلام کرد: در ادامه رزمایش ولایت 97، در راستای پشتیبانی یگان های نیروی هوایی از شناورهای سطحی نیروی دریایی، یک فروند جنگنده فانتوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نهاجا) با شلیک موشک کروز هواپایه نصر توانست هدف مورد نظر را در دریا با موفقیت مورد اصابت قرار دهد.
همچنین بالگردهای نیروی دریایی ارتش که به تازگی به سامانه شکار مین دریایی نیز مجهز شده اند اقدام به انهدام مین های افندی دشمن کردند.
رزمایش بزرگ ولایت 97 به مدست سه روز در آب های جنوب و جنوب شرق کشور از شرق تنگه هرمز تا دریای عمان و مدار 10 درجه اقیانوس هند در حال اجرا است.
در این زمایش، بیش از 100 فروند از یگان های نیروی دریایی اعم از ناوشکن‌ های رزمی، ناوهای موشک ‌انداز، ناوهای پشتیبانی، زیردریایی‌ های سنگین و سبک، هواناوها، هواپیماهای بال ثابت و بالگردهای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به سرفرماندهی ناوبالگرد بر خارک حضور دارند.

پربیننده ترین خبرها