عبدالملک الحوثی: زنان و کودکان یمن با سلاح غربی وحشیانه کشته می شوند/ کارشکنی های دشمن مانعی برسر توافق سوئد است

عبدالملک الحوثی: زنان و کودکان یمن با سلاح غربی وحشیانه کشته می شوند/  کارشکنی های دشمن  مانعی برسر توافق سوئد است
دوشنبه 6 اسفند 1397 - 17:21

رهبر جنبش انصارالله یمن در مراسمی به مناسبت روز گرامی داشت مقام زن و مادر گفت: دشمن به طور گسترده بر زنان به خاطر جایگاه والای آنها در خانواده و جامعه تمرکز کرده است، اسلام استقلال را برای ما به ارمغان آورد و ما را از تبعیت و وابستگی رها کرد.

العالم - یمن

عبدالملک الحوثی در سخنرانی تلویزیونی که از شبکه العالم به صورت زنده در حال پخش است و به مناسبت گرامیداشت روز زن برگزار شده است گفت: فاطمه زهرا والاترین الگویی که اسلام از زن مسلمان ارائه داد؛ هدف دشمنان اسلام از این جنگ، اعمال سلطه بر ماست، مهمترین ثمره اسلام و نخستین ثمره آن، اگر به طور صحیح به آن پایبند باشیم، محافظت از ما در برابر بردگی و بهره وری است

وی خاطرنشان کرد: دشمن به طور گسترده بر زنان به خاطر جایگاه والای آنها در خانواده و جامعه تمرکز کرده است، اسلام استقلال را برای ما به ارمغان آورد و ما را از تبعیت و وابستگی رها کرد

رهبر انصارالله تصریح کرد: دشمنان که از حقوق زنان سخن می گویند، با سیاستهای خود بزرگترین خطر را برای زنان رقم می زنند؛ زن یمنی و کودکان یمنی با سلاح امریکایی و غربی به صورت وحشیانه کشته می شوند.

برانگیختن آتش اختلافات طائفی اقدامی شیطانی و نشات گرفته از جهالت است، برانگیختن اختلافات مذهبی اقدامی پلید از سوی تکفیری هاست، نظام امارات شریک اصلی در جنگ و تجاوز علیه ملت ماست و با برانگیختن اختلافات تلاش کرد تا بر استانهای جنوبی تسلط یابد.

وی افزود: نظام عربستان حامی و پشتیبان تروریستهاست تا ملت ما را هدف قرار دهند، اقدام نظام عربستان برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان مردم یمن اقدامی شیطانی است.

رهبر انصارالله یمن در پایان این سخنرانی با اشاره به توافق سوئد گفت: توافق سوئد زمینه را برای راهکارها و دستاوردهای مهم فراهم میکند اما تمام آنها به سبب شانه خالی کردن دشمنان از عمل به این توافق و تلاشهایشان برای دور زدن آن، به بن بست کشیده شد.

وی افزود: اگر کشورهای عضو ائتلاف متجاوز به تشدید نظامی در الحدیده بازگردند، ما نیز گزینه هایی داریم که از ذکر آنها خودداری می کنیم.

در حال تکمیل ...

پربیننده ترین خبرها