حمله به معاون باشگاه استقلال/ حکم سنگین در انتظار دروازه‌بان سابق تیم ملی

حمله به معاون باشگاه استقلال/ حکم سنگین در انتظار دروازه‌بان سابق تیم ملی
جمعه 10 اسفند 1397 - 13:33

علیرضا حقیقی، دروازه‌بان سابق تیم ملی کشورمان، دو روز گذشته (جهارشنبه/ 8 اسفند ماه 1397) اتفاق عجیبی را رقم زد و انتقادات اهالی فوتبال را برانگیخت.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

حقیقی که پس از مدت‌ها به ایران بازگشته با مربی خود دو روز پیش به ورزشگاه انقلاب می‌رود که در آنجا تمرین کند اما ناگهان با علی خطیر، معاون باشگاه استقلال روبرو می‌شود که دست به کار عجیبی می‌زند و با حمله و ضربه سر به بینی، وی را روانه بیمارستان می کند.
با این وجود، بسیاری از اهالی فوتبال و مخصوصا هواداران باشگاه آبی‌های پایتخت به دنبال این هستند تا ببینند در نهایت چه حکمی برای این دروازه‌بان بریده خواهد شد.

به گزارش ورزش 11، طبق بررسی‌های انجام شده به نظر می‌رسد اگر حکمی برای حقیقی بریده شود باید یک دهم دیه کامل که معادل 23 میلیون می‌شود به خطیر پرداخت کند. علاوه بر این جریمه قاضی می‌تواند، مجازات کیفری برای جنبۀ عمومی جرم حقیقی تعیین کند.
گفتنی است، خطیر طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که به هیچ عنوان رضایت نخواهد داد.

ماجرا از این قرار است که وقتی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال به مجموعه ورزشی انقلاب می‌رود و قصد داشته از زمین چمن بازدید و وسایلی را هم از کامیون پیاده کند، مربی علیرضا حقیقی که آنجا بوده به خطیر می‌گوید چرا به این اندازه اینجا تردد دارد! هنگامی که خطیر در حال صحبت با مربی حقیقی بوده ناگهان حقیقی به سمت او حمله‌ور می‌شود و با سر به صورت خطیر ضربه‌ای می‌زند که بینی وی دچار شکستگی می‌شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها