شهادت 5 نفر بر اثر سقوط بالگرد اورژانس در چهارمحال و بختیاری

شهادت 5 نفر بر اثر سقوط بالگرد اورژانس در چهارمحال و بختیاری
دوشنبه 13 اسفند 1397 - 14:00

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت که حادثه سقوط امروز بالگرد اورژانس استان در شهرستان کیار استان چهار محل و بختیاری به شهادت ۵ نفر منجر شد.

العالم-ایران

ستار فرهادی مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: بالگرد اورژانس استان پیش از ظهر امروز در شهرستان کیار دچار حادثه شد و سقوط کرد.

وی با بیان اینکه بالگرد اورژانس برای اعزام بیمار از روستای دهدلی یکی از روستا‌های صعب‌العبور شهرستان اردل اعزام شده بود که قبل از رسیدن به محل ماموریت دچار سانحه شد، افزود: براساس گزارش دریافتی تمام سرنشینان این بالگرد جان باخته‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در این حادثه ۵ سرنشین بالگرد براثر آتش گرفتن بالگرد در دم جان باختند.

ابراهیمی مسئول روابط عمومی اورژانس۱۱۵ استان چهار محال و بختیاری گفت: بالگردی که برای کمک به مادر باردار اعزام شده بود در دامنه کوه در روستایی ۳۰ کیلومتری شهرکرد قبل از رسیدن به محل ماموریت سقوط کرد.

وی با بیان اینکه در این حادثه ۳ نفر از کادر پرواز هوانیروز ارتش و دو نفر تکنسین فوریت‌های پزشکی جان باختند، تصریح کرد: در این سانحه رسول طاهری ۳۱ ساله کارشناس فوریت‌ها و ستار کاویانی ۳۹ ساله کارشناس فوریت‌ها شهید شدند.

ابراهیمی در خصوص علت این حادثه ادامه داد:برخورد بالگرد با کابل‌های فشار قوی برق منجر به این حادثه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری هم در این رابطه گفت که در حال حاضر ۳۰ نیروی امدادی جمعیت هلال احمر استان به منطقه سقوط بالگرد اورژانس اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر ۳۰ نیروی امدادی جمعیت هلال احمر استان به منطقه سقوط بالگرد اورژانس اعزام شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها