در ویژه برنامه 16سالگی شبکه العالم مطرح شد؛

دکتر جبلی: برخی از شبکه های عربی از خط آرمان‌های عربی-اسلامی دور شدند/ شبکه العالم مساله فلسطین را اولویت اول خود قرار داده است

دکتر جبلی: برخی از شبکه های عربی از خط آرمان‌های عربی-اسلامی دور شدند/ شبکه العالم مساله فلسطین را اولویت اول خود قرار داده است
چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 15:10

معاون برون مرزی سازمان صداوسیما در ویژه برنامه 16 سالگی شبکه العالم گفت: برخی از شبکه های عربی از خط آرمانهای عربی-اسلامی دور شدند اما ما افتخار می کنیم که در این خط ثابت قدم ماندیم.

العالم - ایران / سیاسی

دکتر پیمان جبلی -- معاون برون مرزی سازمان صداوسیما -- در ویژه برنامه شبکه العالم به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاسیس این شبکه گفت: شبکه العالم در سال 2003 کارش را آغاز کرد تا حلقه وصلی میان انقلاب اسلامی ایران و جهان عربی و اسلامی باشد.

وی خاطرنشان کرد: ایران به فضل انقلاب اسلامی به پایگاه اسلام تبدیل شده است، شبکه العالم مساله فلسطین را اولویت اول خود قرار داده است، اما در شرایط کنونی انجام این ماموریت دشوارتر از قبل شده است.

دکتر جبلی با اشاره به دشوارتر شدن پوشش اخبار و تحولات فلسطین یادآور شد: لازم است که به دنبال شیوه های اطلاع رسانی جدیدی برای افشای توطئه ها علیه آرمان فلسطین باشیم.

وی افزود: برخی از کشورهای عربی در جبهه تخریب آرمان فلسطین قرار دارند.

معاون برون مرزی سازمان صداوسیما با اشاره به تحریم های ظالمانه غرب علیه ایران در 40 سال گذشته یادآور شد: تجربه شبکه العالم می توانست در سطح بالاتری باشد اما محدودیت‌ها و قید و بندهایی که علیه ایران تحمیل شده و نمونه آن علیه هیچ کشوری وجود ندارد، مانع این مهم شد؛ تجربه ما در شبکه العالم به دلیل تحریم و اعمال محدودیتهای آمریکا؛ با کمبود پول، امکانات و محرومیت همراه بوده است.

وی با اشاره به دست‌آوردهای شبکه العالم در 16 سال گذشته گفت: شبکه العالم اولین گفت و گوی طولانی را با سید حسن نصرالله، سید مقاومت انجام داد.

دکتر جبلی خاطرنشان کرد: برخی از شبکه های عربی از خط آرمانهای عربی-اسلامی دور شدند اما ما افتخار می کنیم که در این خط ثابت قدم ماندیم.

پربیننده ترین خبرها