واکنش پارلمان عراق به حمله داعش به حشدالشعبی

واکنش پارلمان عراق به حمله داعش به حشدالشعبی
پنج‌شنبه 16 اسفند 1397 - 13:00

«حسن کریم الکعبی» معاون اول رئیس پارلمان عراق به حمله عناصر تروریستی داعش به نیروهای وابسته به سازمان «الحشد الشعبی» در شمال این کشور واکنش نشان داد.

العالم- عراق

الکعبی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله به الحشد الشعبی «در منطقه "مخمور" علامتهای سؤال زیادی را در خصوص عدم تلاش اطلاعاتی مطرح کرده است».

وی با تأکید بر اینکه در مناطقی که هسته‌های تروریستی در آن فعالیت دارند، مسئله امنیت ضعیف است، تصریح کرد که بارها خواستار حمله به محلهایی شده است که دشمن در آن حضور دارد.

پایگاه خبری «المعلومه» به نقل از این مسئول عراقی گزارش داد که نباید به کانونهای داعشی مهلت داد، بلکه باید در بسیاری اوقات و شرایط جانب احتیاط را رعایت کرد.

وی ضمن انتقاد از طرفهای امنیتی مسئولِ انتقال نیروهای الحشد در چنین شرایطی، آن هم بدون پشتیبانی جدی، تأکید کرد که نیروهای امنیتی باید امنیت این مسیرها را تأمین کنند؛ زیرا که این افراد سلاحی در دست نداشتند.

الکعبی در پایان خاطر نشان کرد که «عملیات انتقال نیروهای الحشد در این مناطق بدون در نظر گرفتن احتمال حضور دشمن و فرصت آنان در ایجاد کمین، خطرناک است» و سبب کشته شدن این افراد می‌شود.

پربیننده ترین خبرها