کشته شدن یک خانواده پنج نفره در سوریه بر اثر انفجار مین

کشته شدن یک خانواده پنج نفره در سوریه بر اثر انفجار مین
جمعه 17 اسفند 1397 - 10:40

یک خانواده سوری پنج نفره از جمله چهار کودک بر اثر انفجار مین برجای مانده از تروریست‌ها در ریف شمالی استان حماه کشته شدند.

العالم - سوریه

تروریست‌ها نفس‌های آخر خود را در سوریه می‌کشند، اما بمب‌ها و مین‌های بر جای مانده از آنها کماکان قربانی می‌گیرد.

دیروز پنجشنبه پنج نفر از اعضای یک خانواده سوری از جمله چهار کودک بر اثر انفجار مین بر جای مانده از تروریست‌ها در حیاط منزلی در شهر طیبه الامام در ریف شمالی استان حماه کشته شدند.

خبرگزاری دولتی سوریه «سانا» در این رابطه گزارش داد که در حادثه انفجار مین، «چهار کودک پنج، هفت، دوازده و شانزده ساله به همراه مادرشان کشته شدند.»

بیش از ۲۰ نفر از غیرنظامیان سوری نیز در تاریخ ۲۴ فوریه گذشته بر اثر انفجار مین برجای مانده از عناصر داعش در منطقه «وادی العذیب» در ریف منطقه سلمیه شهر حماه، جان خود را از دست دادند.

دیروز همچنین دو نفر دیگر از غیرنظامیان سوری در حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به روستای «المالکیه» در ریف جنوبی حلب کشته و هشت نفر زخمی شده بودند.

سوریه از سال 2011 (1389) صحنه درگیری‌ها و ناآرامی‌های مرگبار است؛ اما ارتش آن اکنون در آستانه تسلط کامل بر مناطق اشغال شده توسط تروریست‌ها قرار دارد.

منابع سوری می‌گویند که عناصر تروریستی داعش در آخرین پایگاه‌های خود در سوریه یعنی منطقه «الباغوز» در شرق سوریه و در مرز عراق محاصره هستند و اکنون نفس‌های آخرشان را می‌کشند.

پربیننده ترین خبرها