واکنش مقاومت به حملات شدید جنگنده - بمب افکن های اسراییل/ در صورت ادامه حملات، رژیم صهیونیستی را هدف قرار می دهیم

واکنش مقاومت به حملات شدید جنگنده - بمب افکن های اسراییل/ در صورت ادامه حملات، رژیم صهیونیستی را هدف قرار می دهیم
جمعه 24 اسفند 1397 - 10:50

سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین در واکنش به حملات شدید جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: گروه های مقاومت در صورت ادامه حملات صهیونیست ها، در پاسخی هماهنگ، فلسطین اشغالی را هدف قرار می دهند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

ابومجاهد سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین امروز (جمعه) در گفت وگو با شبکه خبری المیادین تاکید کرد که موشک های شلیک شده به سمت تل آویو ارتباطی با گروه های مقاومت فلسطین ندارد.
جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (جمعه) به بهانه شلیک دو موشک از سمت غزه به سوی فلسطین اشغالی، حملات گسترده ای را علیه نوار غزه انجام دادند.
در همین راستا، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که ارتش این رژیم شب گذشته 100 نقطه در نوار غزه را هدف قرار داد.
نوار غزه از سال 2006 میلادی از سوی رژیم صهیونیستی محاصره شده و از ورود مواد غذایی و دارو به آن جلوگیری می شود.
ابومجاهد همچنین گفت: ما فرصت زیادی به مصر برای توقف جنایت های اشغالگران و تجاوزش به غزه دادیم، اما در شرایط حاضر در صورتی که اشغالگران به حملاتشان به این منطقه ادامه دهند، اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت پاسخ هماهنگ و یکدستی را به این حملات خواهند داد.
وی تصریح کرد: مقاومت اجازه نخواهد داد که اشغالگران از حملات به غزه برای تبلیغات انتخاباتی خود استفاده کنند و بدانند که مقاومت با پاسخ به این حملات، شکست سختی به آنها وارد خواهد نمود.
ابومجاهد تاکید کرد که تجاوز به مردم ما همچنان ادامه دارد و لحظه ای متوقف نشده است.
خبرنگار المیادین نیز گزارش داد: تماس ها با طرف مصری برای بازگردان اوضاع به حالت طبیعی در نوار غزه ادامه دارد.
در همین راستا، در جریان حملات بامداد امروز اشغالگران به غزه، یک زوج فلسطینی در رفح زخمی شدند.
این حملات بیشتر در طول نوار ساحلی باریکه غزه انجام شده که در اثر آن دفتر نمایندگی اسرا در این باریکه نابود شده است.
کمیته های مقاومت فلسطین همچنین اعلام کردند که غزه میدانی برای تاخت و تاز تبلیغات انتخابات صهیونیست ها نیست و مقاومت با تمام توان از مردم خود دفاع خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، تجاوز جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی به غزه به دنبال برگزاری جلسه در وزارت دفاع این رژیم با حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی انجام شد.
بر اساس ادعای منابع صهیونیستی موشک های شلیک شده از غزه با عبور از سامانه گنبد آهنین به تل آویو اصابت کرده و عملا این گنبد نتوانسته است اقدام لازم را برای مقابله با موشک ها انجام دهد.

پربیننده ترین خبرها