اعتراف رژیم صهیونیستی به ناتوانی سامانه گنبد آهنین در رهگیری دو موشک پرتاب شده از سوی نوار غزه

جمعه 24 اسفند 1397 - 11:33

رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که سامانه گنبد آهنین در رهگیری دوموشکی که شب گذشته از نوار غزه به تل آویو شلیک شده ناکارآمد بوده و با شکست مواجه شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

این درحالی است که شلیک این دو موشک به تل آویو موجب ایجاد ترس و وحشت در میان سیاستمداران رژیم صهیونیستی شده؛ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در واکنش اولیه به پرتاب این دوموشک از سوی نوار غزه، نشست فوری با مسئولان وزارت جنگ این رژیم برگزار کرد.

بر اساس اظهارات شاهدان عینی صدای حاصل از اصابت موشک در مناطقی از تل اویو به گوش رسیده و زنگ های آژیر هشدار در سرتاسر تل آویو به صدا درامده و حالتی از ترس و وحشت درمیان صهیونیست ها ایجاد کرده است، شهرداری تل اویو نیز اعلام کرده درهای پناهگاه ها به روی شهرک نشینان صهیونیست گشوده شده، در همین حال به رغم فضای رعب و وحشت درمیان شهرک نشینان رژیم صهیونیستی وزارت آموزش و پروش این رژیم اعلام کرده است که مدارس تعطیل نشدند.

با انتشار خبر پرتاب دوموشک از سوی نوار غزه به تل آویو جنبش های حماس و دیگر گروه ها و جنبش های مقاومت فلسطینی از جمله گردانهای عزالدین قسام و جهاد اسلامی اعلام کردند که هیچ مسئولیتی در پرتاب این موشک ها به تل آویو نداشتند و این پرتاب درست در زمانی صورت گرفت که سران و فرماندهان جنبش حماس در نشتی با گروهی مصری حضور داشتند که به منطور میانجیگری به غزه سفر کرده بودند و بلافاصله پس از اعلام اصابت دو موشک به تل آویو به درخواست رژیم صهیونیستی از نوار غزه خارج شدند. سران مقاومت فلسطین همچنین تاکید کردند که رژیم صهیونیستی درصدد است تا از اصابت این موشک ها به تل اویو به عنوان دستاویزی برای حمله به نوار غزه استفاده کند و با از این امر به عنوان توجیه حملات خونین خود به نوار غزه استفاده کند.

پربیننده ترین خبرها