در گفت‌وگو با العالم مطرح شد؛

حماس: مقاومت نقشی در شلیک به تل‌آویو نداشت/ اسرائیل به دنبال توجیه حملات به نوار غزه و بازی انتخاباتی است

حماس: مقاومت نقشی در شلیک به تل‌آویو نداشت/ اسرائیل به دنبال توجیه حملات به نوار غزه و بازی انتخاباتی است
جمعه 24 اسفند 1397 - 12:46

"عیسی النشار" یکی از سران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین -- حماس  -- در گفتگو با شبکه العالم اعلام کرد که پس از بمباران مناطق مختلفی از نوار غزه به دست جنگنده های رژیم صهیونیستی، هم اکنون آرامش شکننده ای در نوارغزه برقرار شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

وی در ادامه با اشاره به این که هیچ کدام از گروه های مقاومت در نوار غزه مسئولیت شلیک موشک از سوی این منطقه به تل آویو را بر عهده نگرفتند تاکید کرد: چنانچه حماس، جهاد و یا هرکدام از گروه‌های اصلی مقاومت در شلیک موشک به تل آویو نقش داشتند به صورت رسمی آن را اعلام کرده و آن را پنهان نمی کردند.

وی در ادامه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال دستاویزی است که به وسیله آن حملات خونین خود به نوار غزه را توجیه کند و در انتخابات آتی از آن استفاده کند.

النشار افزود: باتوجه به نزدیکی انتخابات در اراضی اشغالی با توجه به اینکه بنیامین نتایاهو در موقعیت سختی قرار گرفته است در تلاش و تکاپو است که با استفاده از هر اقدامی علیه مردم فلسطین چه در غزه و چه در قدس در انتخابات آتی برای خود اعتبار به دست آورد.

وی در ادامه تصریح کرد: حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه تماما در راستای تحقق اهداف نتانیاهو در روند انتخابات رژیم صهیونیستی است چرا که شاهد آن هستیم که به دنبال تلاش های اخیر مصر درخصوص برقراری صلح در نوار غزه، چالش و درگیری از سوی نوار غزه وجود نداشت و اعلام اصابت این موشک ها به تل آویو درست در زمانی صورت گرفت که هیئت میانجیگر مصری در نوارغزه و نشست با سران حماس به سر می بردند.

پربیننده ترین خبرها