رییس مجمع تشخیص حمله تروریستی نیوزیلند را محکوم کرد

رییس مجمع تشخیص حمله تروریستی نیوزیلند را محکوم کرد
شنبه 25 اسفند 1397 - 13:07

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی با محکوم کردن حمله تروریستی نیوزیلند، تاکید کرد: این حمله بیش از پیش چهره ضد حقوق بشری و ریاکار حامیان غربی آنها را روشن کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در بخشی از پیام آیت الله «صادق آملی لاریجانی» آمده است: حمله تروریستی و نژادپرستانه به نمازگزاران مسلمان در نیوزیلند که موجب کشته و زخمی شدن تعداد کثیری از مسلمانان با ملیت های مختلف شد، بیش از پیش چهره ضد حقوق بشری و ریاکار حامیان غربی آنها را روشن و همچنین قلوب مسلمانان جهان و ملت ایران را جریحه‌دار ساخت.
وی در این پیام ضمن محکوم کردن این فاجعه دردآور و ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان این حادثه تروریستی، مراتب همدردی خود را با دولت و مردم نیوزیلند و همه مسلمانان جهان اعلام کرد و از درگاه خداوند متعال برای شهدای این جنایت آرزوی علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسالت کرد.
شهر کرایست چرچ نیوزیلند روز جمعه (24 اسفند ماه 1397) صحنه دو حمله تروریستی با سلاح گرم و مواد منفجره به دو مسجد نور و نوود بود.
این حمله هنگام اقامه نماز جماعت، توسط «برنتون تارانت» تروریست استرالیایی انجام شد و تاکنون 50 تن کشته و 48 نفر دیگر زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها