در شهرستان باشت

سیل اولین قربانی خود را در کهگیلویه وبویراحمد گرفت

سه شنبه 6 فروردين 1398
12:13
سیل اولین قربانی خود را در کهگیلویه وبویراحمد گرفت رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: براثر بارش‌های سیل آسا در کهگیلویه و بویراحمد یک نوجوان جان خود را از دست داد.

العالم - ایران

جلال پوران فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: براثر بارش‌های سیل آسا در کهگیلویه و بویراحمد یک نوجوان جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: بر اثر بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه یک نوجوان 15 ساله از اهالی روستای شوش از توابع شهرستان باشت براثر سیل و غرق شدن در رودخانه فصلی جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این نوجوان ساعت 9.22 دقیقه امروز در آب رودخانه فصلی نزدیک روستا غرق شد که جسد وی از آب بیرون کشیده شد.

به گزارش فارس، در حال حاضر تمامی نقاط در استان کهگیلویه وبویراحمد دچار سیل‌زدگی شده است.

0% ...

آخرین اخبار

بررسی ۲۰ سال فعالیت بریکس با حضور کارشناسان بین‌المللی


توضیحات غریب آبادی درباره تفاهمات مذاکرات فنی سوئیس


۶۷ دانش‌آموز فلسطینی اسیر و ۳ شهید، غایبان صندلی‌های امتحان نهایی در کرانه باختری


گفت‌وگوهای سازنده ایران و عمان درباره تنگه هرمز


اژه‌ای: حرف‌هایی که خوشحالی دشمن را به همراه دارد نزنیم


مشاغل تازه زیر سایه جنگ؛ نبرد مردم غزه برای تأمین معاش در میان آوارها


تاکید ایران و روسیه بر خروج فوری نیروهای صهیونیستی از لبنان


اردوغان با پزشکیان درباره مذاکرات ایران-آمریکا


پیش‌بینی‌ها در منطقه... رئیس جمهور ایران فردا به اسلام آباد سفر می‌کند


لبنان پس از ژنو؛ بازتاب نقش ایران در تثبیت آتش‌بس لبنان و پیگیری خروج "اسرائیل" از این کشور