ادامه اعتراضات ملت سوریه به تصمیم اخیر ترامپ + فیلم

جمعه 9 فروردين 1398 - 11:54

تظاهرات مردم سوریه در اعتراض به تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اعطای جولان سوریه به رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد؛ این بار اهالی شهرک های نبل و الزهرا در استان حلب در اعتراض به این اقدام ترامپ و نیز در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به شهر حلب تظاهرات کردند.

العالم - سوریه

اهالی شهرک های نبل و الزهرا در اعتراض به تصمیم اخیر ترامپ برای جولان سوریه در روضه الشهدا این شهرک تجمع کرده و از جامعه بین الملل و شورای امنیت خواستند به نقض قوانین و معاهده های بین المللی توسط ترامپ پایان دهند.

یکی از معترضان به نام "شیخ محمد جزا"، گفت: ما امروز در اعتراض به تصمیم اخیر شیطان بزرگ یعنی ترامپ در اینجا جمع شده ایم تا به او بگوییم ما از خاک وطنمان دست نمی کشیم و ذره ای خاک جولان سوریه را واگذار نمی کنیم. ما جولان و فلسطین را باز پس می گیریم. ما حتما پیروزیم.

معترضان در این تجمع تأکید کردند که ملت سوریه یکصدا همبستگی خود را با اهالی مقاوم جولان اعلام کرده و تجاوز دوباره رژیم صهیونیستی به حلب را محکوم کردند.

شهروند معترض دیگری گفت: حمله دوباره دشمن صهیونیستی فقط عزم ما را برای دفاع از وطن قوی تر می کند. جولان متعلق به سوریه است و سوری باقی می ماند. ما ذره ای از خاک وطنمان را در جولان به دشمن واگذار نمی کنیم.

آمریکا هر روز بیش از گذشته چهره واقعی خود را در دشمنی با ملت های عربی و حمایت مطلق از رژیم صهیونیستی نشان می دهد.

پربیننده ترین خبرها