دربی 98؛

مربی پرسپولیس: استقلال در حال حاضر تیم دوم ایران است/ پیش بینی نتیجه دربی فردا

مربی پرسپولیس: استقلال در حال حاضر تیم دوم ایران است/ پیش بینی نتیجه دربی فردا
جمعه 9 فروردين 1398 - 12:45

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر استقلال تیم دوم ایران است و دربی فردا (دربی سال 98) بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

ایگور پانادیچ در خصوص وضعیت پرسپولیس قبل از بازی فردا (شنبه 10 فروردین ماه 1398) مقابل استقلال گفته، جدول رده‌بندی لیگ برتر حاکی از وضعیت تیم هاست. ما کاملا آماده بازی هستیم و برای هر شرایطی آماده‌ایم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که استقلال به عنوان رقیب شما در بازی فردا، در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته، خاطرنشان کرد، در حال حاضر استقلال تیم دوم ایران است. آنها بازیکنان خیلی خوبی دارند و از مربی بادانشی هم استفاده می‌کنند. به نظر من این بازی خیلی جذاب خواهد شد. هر چند که وضعیت دربی کاملا نامشخص است.

ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بانان پرسپولیس

پانادیچ مربی دروازه‌بانان پرسپولیس درخصوص درخشش احتمالی بیرانوند در بازی فردا گفته، بازی با استقلال بازی دربی است و مطمئنا بیرانوند خودش را در این بازی نشان خواهد داد اما همه ما می‌دانیم او فقط در این بازی انگیزه ندارد بلکه در همه بازی‌ها با انگیزه صد در صدی درون دروازه پرسپولیس می‌ایستد.

وی در باره پیش بینی نتایج بازی دربی نیز به فارس، گفته که نمی‌توانم نتیجه‌ای را بگویم فقط پیش‌بینی می‌کنم بازی بسیار سختی برای هر دو تیم خواهد بود اما به هر حال امیدوارم که ما بتوانیم در پایان بازی فردا بهترین نتیجه را بگیریم.

مربی پرسپولیس در خصوص احتمال تساوی در بازی فردا نیز خاطرنشان کرده، احتمال هر چیزی هست. چرا که فردا یک دربی بزرگ انجام خواهد شد و احتمال رخ دادن هر چیزی وجود دارد.

تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶ در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی به مصاف هم می‌روند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها