کمربند سبز پایتخت به بهره برداری رسید

يکشنبه 18 فروردين 1398
10:11
کمربند سبز پایتخت به بهره برداری رسید حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه بخشی از کمربند سبز پایتخت را افتتاح کرد.

العالم ـ ایران

با افتتاح این پروژه یک هزار و 250 هکتار به کمربند سبز تهران افزوده می شود که در حاشیه مناطق 22 و 5 و 4 و 2 واقع شده است.
طرح کمربند سبز پیرامون تهران از سال 1365 از جنوب تهران آغاز شد و تاکنون مساحت آن به 41 هزار و 500 هکتار رسیده است.
به گفته مسئولان شهرداری تهران، بخش هایی از کمربند سبز با پساب تصفیه شده آبیاری می‌شود و تمام تلاش ها بر این است که در آینده ای نزدیک برای آبیاری همه جنگل های این پروژه از پساب تصفیه استفاده شود.
ناظران شهری و محیط زیست بر این باورند در صورتی که کمربند سبز کامل شود تاثیرات زیادی بر اقلیم و محیط زیست پایتخت خواهد داشت.
مراسم بهره برداری از این پروژه به صورت همزمان با دو طرح دیگر (افتتاح بخش جنوبی مترو خط 6 و نیز نخستین مسکن امید در پایتخت) برگزار شد.

0% ...

آخرین اخبار

هشدار قاآنی به صهیونیست‌ها؛ باید سراسر لبنان را ترک کنید


وزرای نفت ایران و هند بر توسعه و تقویت همکاری‌ها در حوزه انرژی تاکید کردند


کارشناس امور راهبردی: مقاومت ابتکار عمل میدانی را در جنوب لبنان در دست دارد


پرچم عاشورا در قلب اروپا به اهتزاز درآمد+ویدیو


اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا


زلزله‌ مهیب ونزوئلا؛ ۳۲ کشته و ۷۰۰ زخمی تا این لحظه


ادعاهایی درباره تحویل برخی مناطق اشغالی لبنان به ارتش با هماهنگی آمریکا


پاکستان ادعای طرح موساد برای ترور عاصم منیر را رد کرد


شکایت سه قاضی «دیوان کیفری بین‌المللی» از دولت ترامپ


حضور رئیس‌جمهور در جمع عزاداران عاشورای حسینی در تبریز


پربیننده ترین خبرها