سردار رضایی در گفتگو با العالم:

آمریکا بزرگترین حامی تروریست ها است/ در صورت اقدام آمریکا علیه سپاه با آن ها مقابله به مثل می کنیم

آمریکا بزرگترین حامی تروریست ها است/ در صورت اقدام آمریکا علیه سپاه با آن ها مقابله به مثل می کنیم
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 16:04

دبیر کل مجمع تشخیص مصلحت نظام روز سه شنبه گفت: امریکا با اقدام خود تاکید کرده که سپاه پاسداران مانع از اقدامات جنایتکارانه اش در منطقه شده است.

العالم - ايران / سیاسی

سرلشکر محسن رضائی دبیر کل مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگوی اختصاصی با شبکه العالم اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ستمدیدگان دفاع می کند و هرجا که ستمی در سرزمین های اسلامی ببیند با آن مقابله می کند بنابراین طبیعی است امریکا، سپاه پاسداران را دشمن خود ببیند.

وی افزود: آمریکا حق ندارد سپاه پاسداران جزو گروه های تروریستی قرار دهد زیرا آمریکا بزرگترین دولت حامی تروریسم هستند و پیش از این نیز خودشان اعتراف کردند که گروه داعش را به وجود آورده اند.

وی با بیان اینکه آمریکا کشوری تروریسم پرور است افزود: اقدامات تروریستی آمریکا از محیط زیست نیز فراتر رفته و از توافق آب و هوایی پاریس نیز خارج شد و همچنین در مشکلات اقتصادی برخی کشورها نیز نقش دارد و اولین کشور نقض کننده حقوق بشر است از همین رو حق ندارند به کشور دیگری تروریسم بگویند.

دبیر کل مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امریکا باید برای همه جنایتهایش از زمان جنگ جهانی دوم محاکمه شود.

وی افزود در نشست مجمع تشخیص مصحلت نظام،تصمیم امریکا بررسی خواهد شد .

سردار رضایی با بیان اینکه آمریکا در نهایت شکست خواهد خورد، گفت: آمریکا بهای این تصمیم خود را باید بپردازد و و در صورت اقدام علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این حق ماست که با آن ها مقابله به مثل کنیم.

پربیننده ترین خبرها