ارتش ملی لیبی مدعی شد؛

تسلیم شدن برخی نیروهای نظامی طرابلس و استقبال ارتش حفتر

تسلیم شدن برخی نیروهای نظامی طرابلس و استقبال ارتش حفتر
چهارشنبه 21 فروردين 1398 - 23:13

مدیر اطلاع رسانی ارتش تحت فرمان خلیفه حفتر تاکید کرد که "عناصر مسلح در طرابلس با ارتش این کشور در ارتباط هستند و از تصمیم خود مبنی بر زمین گذاشتن سلاح خبر دادند"؛ این در حالی است که درگیری ها با ارتش دولت وفاق ملی برای تسلط بر طرابلس ادامه دارد.

العالم . لیبی

خلیفه العبیدی در حساب رسمی خود در فیسبوک نوشت: "گروه‌های بزرگی از جوانانی که به شبه نظامیان مسلح در منطقه غربی ملحق شده بودند، در پاسخ به درخواست فرمانده کل با ارتش تماس برقرار کرده و سلاح خود را زمین گذاشتند".

وی افزود: "از تمام کسانی که از شبه نظامیان مسلح جدا شدند، استقبال می کنیم و خدا رو شکر می گوییم که حق و حقیقت برای آنها روشن شد. تاکید میکنیم که آنها برادران ما هستند و ما هیچ وقت در پی جنگ با آنها نبودیم بلکه آنها ما را به این کار واداشتند. امیدواریم تمام فریبخوردگان نیز مانند این افراد عمل کنند و سلاح خود را زمین بگذارند".

نظامیان تحت نظر خلیفه حفتر روز پنجشنبه گذشته عملیاتی برای پایان دادن به تروریسم در طرابلس که مقر دولت وفاق ملی است، به راه انداخت؛ دولت وفاق ملی به ریاست فائز السراج در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است، فائز السراج نیز از نیروهای خود خواست تا با تحرکات نیروهای حفتر مقابله کنند و او را به کودتا علیه توافق سیاسی سال 2015 متهم کرد.

پربیننده ترین خبرها