کاروان نیروهای جهادی مجلس به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شد

کاروان نیروهای جهادی مجلس به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شد
يکشنبه 25 فروردين 1398 - 12:16

مدیرکل توسعه منابع انسانی مجلس اظهار داشت: کاروان نیروهای جهادی مجلس شورای اسلامی به همراه محموله حاوی مواد غذایی و امکانات بهداشتی جهت ارائه خدمات در مناطق سیل‌زده به استان لرستان اعزام شد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

«سیدسعید فانی» روز یکشنبه در تشریح جزییات اعزام این کاروان به مناطق سیل‌زده استان لرستان، اظهارداشت: هفته گذشته گروه پیش رو برای ارائه خدمات در مناطق سیل‌زده به استان لرستان اعزام شدند.
وی افزود: در پی اعزام این کاروان دو کمپ در شهرستان پلدختر احداث شد که یکی از آنها در شهر و دیگری هم در یکی از روستاهای اطراف آن برپا شده است.
مدیرکل توسعه منابع انسانی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روز گذشته نیز چند دستگاه کامیون حاوی مواد غذایی و امکانات بهداشتی که با استفاده از مبالغی که توسط نمایندگان و کارکنان مجلس به منظور کمک به مناطق‌سیل‌زده جمع‌آوری شده بود، تهیه شده و به این منطقه ارسال شد.
فانی عنوان کرد: امروز نیز اولین تیم گروه جهادی مجلس شورای اسلامی به این منطقه اعزام شد که در این منطقه مستقر خواهند شد.
وی به ترکیب این تیم جهادی اشاره و تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هر هفته گروهی 25 نفره از مجلس شورای اسلامی جهت خدمات‌رسانی به پلدختر اعزام می‌شوند.
مدیرکل توسعه منابع انسانی مجلس ادامه داد: در پایان هفته نیز تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور نظارت بر روند ارائه خدمات به این منطقه سفر خواهند کرد.
به گزارش خانه ملت، فانی همچنین یادآورشد: محموله‌های ارسال شده به مناطق سیل‌زده استان لرستان حاوی مواد غذایی و امکانات بهداشتی است که هر هفته به پلدختر ارسال می‌شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها