برخورد وحشیانه اشغالگران صهیونیستی با اسراء فلسطینی

برخورد وحشیانه اشغالگران صهیونیستی با اسراء فلسطینی
جمعه 30 فروردين 1398 - 21:56

هیات رسیدگی به امور اسراء و آزادگان فلسطین روز پنجشنبه با ارائه اسناد و مدارک، اظهارات دردناک و رنج آور اسراء و کودکان را که در ایام بازداشت و بازجویی نیروهای اشغالگر درمعرض شکنجه های روحی و جسمی بودند را به تصویر کشید.

العالم - فلسطین

بر اساس این اسناد و مدارک، احمد ابوعویص 17 ساله از منطقه العیسویه قدس هنگام بازداشت در نزدیکی دانشکده عبری قدس پیش از انتقال به مرکز پلیس البرید برای بازجویی مورد حمله قرار گرفت و اشغالگران صهیونیست ضربه شدیدی با باتوم به کمرش زدند.

چندین بار از وی بازجویی شد و ساعت های طولانی با دستانی از پشت بسته بر صندلی نشسته بود و به مدت 15 روز در سلول های مرکز بازداشت المسکوبیه به سر برد و سپس به بخش اسرای نوجوان در مجدو و در نهایت نیز به مانند دیگر کودکان بیت المقدس به بازداشتگاه الدامون منتقل شد .

نیروهای اشغالگر هم چنین خالد شریده 19 ساله را از منطقه بلاطه در استان نابلس بازداشت کردند و با مشت و لگد به بدن وی ضربه زدند که موجب شکستگی و کبودی بدن وی شد و 8 ساعت در مرکز بازجویی اریل مورد ضرب و شتم قرار گرفت و سپس به بازداشتگاه مجدو منتقل شد .

نیروهای اشغالگر هم چنین عیسی زغارنه 23 ساله را پس از حمله به منزل وی در منطقه الرماضین در جنوب استان الخلیل بازداشت و سپس برای بازجویی به شهرک کریات اربع و سپس مرکز عتصیون و در نهایت نیز به بازداشتگاه عوفر منتقل کردند.

گزارش این هیات هم چنین از حمله شدید نیروهای ارتش به زندانیانی چون محمد صبیح 16 ساله، عبداله موسی 16 ساله، صامد صلاح 17 ساله از منطقه الخضر در استان بیت لحم و مجاهد غفری 20 ساله از منطقه سنجل در استان رام الله به هنگام بازداشت از منازلشان خبر می دهد.

پربیننده ترین خبرها