کریمی قدوسی در گفتگو با العالم:

نفت ایران قابل تحریم شدن نیست/ سپاه هرگونه اقدامی در دفاع از جمهوری اسلامی انجام خواهد داد

نفت ایران قابل تحریم شدن نیست/ سپاه هرگونه اقدامی در دفاع از جمهوری اسلامی انجام خواهد داد
سه شنبه 3 ارديبهشت 1398 - 23:11

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا باید بداند قادر به تحریم فروش نفت ایران نیست.

العالم - ایران/ سیاسی

کریمی قدوسی در مصاحبه با شبکه العالم گفت: 40 سال زمان برای اثبات این موضوع که نظام انقلابی جمهوری اسلامی ایران در برابر هیچ تکانه ای، هیچ تهدیدی و هیچ تحریمی آسیب پذیر نیست، کافی به نظر می رسد.

وی افزود: امروز باید آمریکا بعد از 40 سال این موضوع را دریافته باشد که ادامه راه گذشته اش پیامی جز استیصال این کشور را بیان نمی کند. بنابراین عدم تمدید معافیت تحریمهای نفتی ایران به منزله این است که آمریکا ناگفته و نانوشته اعلام می کند که نفت ایران قابل تحریم شدن نیست.

این نماینده مجلس تصریح کرد در زمانی که ایران در اوج تحریم نفتی بود، 172 میلیارد دلار نفت فروخته شد و ارز حاصل از فروش نفت با وجود تحریم های بانکی وارد کشور گردید.

کریمی قدوسی همچنین گفت: امروز نمایندگان ملت قانونی را به تصویب رساندند که بر اساس آن به سپاه اجازه دادند با طی سلسله مراتب ، هرگونه اقدامی را که تشخیص می دهد در دفاع از جمهوری اسلامی لازم است، انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از شیطنت های آمریکا در موضوع تحریمها، تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی در بحث اقتصاد است، اظهار داشت: سپاه طبق قانون اساسی وظیفه دارد در جایی که دشمن، اقتصاد ایران را تهدید می کند گلوی اقتصاد دشمن(آمریکا) در منطقه را در دست بگیرد و هر طور که تدبیر کرد آن را اجرایی کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها