آیت‌الله نوری همدانی: سقوط رژیم آل‌سعود نزدیک است

آیت‌الله نوری همدانی: سقوط رژیم آل‌سعود نزدیک است
شنبه 7 ارديبهشت 1398 - 15:02

مرجع تقلید شیعیان گفت: این سازمان‌های بی‌خاصیت بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر با سکوت مرگبار خود حاشیه امنی برای خاندان دست‌نشانده آل سعود توسط صهیونیست‌ها ایجاد کرده‌اند ولی سقوط آل‌سعود نزدیک است.

العالم _ ایران / سیاسی

آیت‌الله نوری همدانی صبح امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم، با اشاره به اعدام تعدادی از جوانان عربستانی اظهار داشت: سکوت و بی‌تفاوتی مدعیان حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی پذیرفتی نیست.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه رژیم آل‌سعود، رژیمی قبیله‌ای و جنایتکار به شیوه عصر جاهلیت است، ابراز کرد: این رژیم جنایتکار در این شرایط در حال حکمرانی است.

وی جنایت‌های آل‌سعود را وحشیانه دانست و خاطرنشان کرد: ملت‌های اسلامی و سازمان‌های جهانی با دیکتاتوری و جنایت‌های آل‌سعود در منطقه مقابله کنند و جنایت این رژیم دردناک است.

استاد برجسته حوزه علمیه با گلایه‌مندی از سکوت و بی‌تفاوتی مدعیان حقوق بشر نسبت به جنایات آل‌سعود تصریح کرد: این سازمان‌های بی‌خاصیت بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر با سکوت مرگبار خود حاشیه امنی برای خاندان دست‌نشانده آل‌سعود توسط صهیونیست‌ها ایجاد کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه سقوط آل‌سعود نزدیک است، ادامه داد: دشمنان به دنبال شعله‌ور شدن آتش در منطقه هستند و با فروش اسلحه به این خاندان جاهل آتش در منطقه را شعله‌ور کرده‌اند.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به جنایت‌های هولناک رژیم آل‌سعود در کشتن صدها نفری زنان و کودکان بی‌گناه یمنی اضافه کرد: جنایات این خاندان نامشروع و آدمکش محکوم است و آل‌سعود و اربابان آنان بدانند با این کشتارها دوام نخواهند داشت و به سقوط نزدیک‌تر می‌شوند.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها