نجبا: مقاومت، سعودیها را وادار به تغییر رفتار کرد/ ریاض وقتی نتوانست دست عراق را قطع کند، حالا به دست بوسی آمده است

نجبا: مقاومت، سعودیها را وادار به تغییر رفتار کرد/ ریاض وقتی نتوانست دست عراق را قطع کند، حالا به دست بوسی آمده است
شنبه 14 ارديبهشت 1398 - 09:59

دبیرکل جنبش نُجَبای عراق گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت در عراق، سعودی‌ها را مجبور به تغییر رفتار و وادار کرد برای دست بوسی به عراق بیایند.

العالم ـ عراق

به گزارش دفتر جنبش نجبای عراق، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل این جنبش با اشاره به تغییر رفتار ریاض با بغداد پس از دستاوردهای جبهه مقاومت تصریح کرد: عربستان وقتی نتوانست دست عراق را قطع کند، اینک برای دست‌بوسی به عراق آمد.
دبیرکل مقاومت اسلامی نجبا در جریان دیداری با اشاره به دستاوردهای مقاومت، آن را پشتوانه‌ای برای تضمین عزت و امنیت ملت عراق توصیف کرد.
وی اظهار داشت: برای نمونه، عربستان هیاتی را به عراق اعزام می‌کند که در تاریخ دو کشور بی‌سابقه است. سعودی‌ها حتی زمانی که رابطه بسیار قوی با صدام داشتند، اینچنین رفتار نکرده بودند.
وی در توضیح افزود: ضروری است که جامعه به این مهم توجه داشته باشد که آنچه عربستان سعودی را مجبور کرد به این واقعیت تن بدهد، پیروزی‌هایی است که محقق شد و عربستان را به پذیرش واقعیت واداشت.
دبیرکل نجبا ادامه داد: عراق زمانی که توانست بزرگترین سازمان تروریستی (داعش)را که از حمایت آمریکا، انگلیس، اسرائیل و کشورهای عربی برخوردار بود شکست دهد، در واقع این پروژه بزرگ آن‌ها را ناکام گذاشت.
الکعبی اضافه کرد: آن‌ها وقتی نتوانستند دست عراق را قطع کنند، اینک به ناچار برای دست‌بوسی به عراق می‌آیند. این دستاوردها(ی جبهه مقاومت و دولت و ملت عراق) بود که عربستان را مجبور به تعظیم در برابر عراق کرد و دیگران را نیز مجبور می‌کند.
فرمانده برجسته بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) با توصیه به ملت و سیاستمداران این کشور برای محافظت از عوامل قدرت خود، خاطرنشان ساخت: دشمن درصدد است که این عوامل قدرت را از جامعه منفک کند؛ مثلا از یک طرف خدماتی را عرضه می‌کند، اما از سوی دیگر الحشد الشعبی را هدف حملات تبلیغاتی قرار می‌دهد تا مردم را از آن جدا کند.

پربیننده ترین خبرها