ضرب شست مقاومت فلسطین، صهیونیست ها را به پناهگاه راند + فیلم

يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 - 11:39

اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطینی اعلام کردند که در صورت ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه، پاسخ مقاومت شدیدتر و گسترده تر خواهد بود. ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که دامنه تجاوزات هوایی این رژیم در ساعت های آینده گسترش خواهد یافت.

العالم - فلسطین اشغالی

این در حالی است که در حمله رژیم اشغالگر به شمال و شرق غزه سه فلسطینی از جمله یک مادر و کودک به شهادت رسیدند.

موج جدید درگیری بین گروه های مقاومت فلسطینی غزه و رژیم صهیونیستی آغاز شده است... با توجه به تعلل رژیم صهیونیستی در اجرای توافق آتش بس و مخالفت گروه های فلسطینی، ناظران آن را نوعی مذاکره زیر آتش می دانند.

در پی حمله نظامیان اسرائیلی به تظاهرات بازگشت و شکست محاصره در مرز غزه، گروه های فلسطینی مواضع صهیونیستی را موشک باران کردند و این اقدام بهانه ای شد به دست رژیم صهیونیستی برای حمله های هوایی و توپخانه ای به مناطق پراکنده در غزه که به شهادت و مجروح شدن جمعی از شهروندان فلسطینی انجامید.

اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطینی در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مواضع این رژیم را با ده ها موشک هدف قرار داده است.. این اتاق عملیات با اعلام این خبر تهدید کرد که در صورت ادامه تجاوز به غزه، پاسخ سخت تر و شدیدتری در انتظار متجاوزان خواهد بود.

رسانه های صهیونیستی گفتند بیش از دویست موشک از غزه شلیک شده است که برخی از آنها به شهرک های اشکول، کرم شالوم، کیسوفیم، مفلاسیم، نیر عام، سدیروت و کریات غات و .. اصابت و تعدادی شهرک نشین را مجروح کرده است.

همچنین آژیر خطر در شهرک "بیت شمس" نزدیک قدس و شهرداری بئر سبع طنین انداز شد که به دنبال آن رژیم صهیونیستی مجبور به بازگشایی پناهگاه ها در شهرک های اطراف غزه و بستن حریم هوایی منطقه شد.

پاسخ کوبنده فلسطین همچنین بنیامین نتنیاهو را مجبور به برگزاری نشست امنیتی فوق العاده کرد.. منابع اسرائیلی گفتند که وی دستور حمله گسترده به غزه را صادر کرده است... ارتش رژیم اشغال گر نیز اعلام کرده است که نیروی هوایی دایره حمله های خود را طی ساعت های آینده شدت می دهد و پدافند هوایی خود را تقویت خواهد کرد.

در مقابل گردان قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تهدید کرد که در پاسخ به حمله های اسرائیل، مواضع استراتژیک در داخل این رژیم را زیر آتش می گیرد.

گردان قدس ویدیو هایی از برخی اهداف مورد نظر برای حمله مثل بندر اسدود، نیروگاه هسته ای دمونا، فرودگاه بین المللی بن گوریون و پالایشگاه های نفت در حیفا را منتشر کرده است.

جنبش جهاد اسلامی تأکید کرده است که مقاومت فلسطین به وظیفه خود را در دفاع از ملت فلسطین عمل می کند. همه این تهدیدهای متقابل حکایت از آن دارد که اوضاع رو به تشنج بیشتر گذاشته و در انتظار میانجی گری برای مهار رژیم صهیونیستی و جلوگیری از ریخته شدن خون فلسطینی هاست.

پربیننده ترین خبرها