کویت حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

کویت حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد
سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 - 02:22

کابینه دولت کویت روز دوشنبه در بیانیه ای حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد.

العالم-رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری آناتولی، در بیانیه کابینه دولت کویت آمده است که حملات اسرائیل به غزه نقض فاحش میثاق نامه ها و قوانین بین المللی به شمار می آید.

دولت کویت همچنین از جامعه جهانی خواسته است تا برای حمایت از مردم بی دفاع فلسطین اقدام فوری انجام دهند.

کابینه دولت کویت افزوده است: کویت با نگرانی و دردی عمیق حملات متوالی اسرائیل علیه مردم غزه را که منجر به کشته شدن و خسارت های مادی سنگین شده دنبال می کند.

دولت کویت همچنین خواستار تحرک فوری جامعه جهانی برای پیشبرد روند صلح میان رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها مطابق با قطعنامه های سازمان ملل متحد براساس راه حل تشکیل دو کشور یهودی و فلسطینی شد.

دور جدید درگیری بین گروه های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی از روز شنبه با حمله بالگردهای نظامی این رژیم به مناطق مسکونی غزه آغاز و با پاسخ کوبنده مقاومت سرانجام متوقف شد.

نیروهای مقاومت از جمله جنبش حماس و جهاد اسلامی در واکنش به حملات دشمن صهیونیستی اعلام کردند که مناطق اشغالی را هدف قرار می دهند.

در همین راستا براساس اعلام فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی، طی دو روز گذشته 700 فروند موشک از باریکه غزه به اسرائیل شلیک شده است.

براساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین، در درگیری های دو روز گذشته گروه های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی تاکنون 31 فلسطینی شهید و 175 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها