در گفت‌وگو با العالم مطرح شد؛

جهاد اسلامی: ملت فلسطین مانع انجام معامله قرن خواهند شد/ درخواست مقاومت فلسطین از مسلمانان برای ایستادگی در مقابل معامله قرن

جهاد اسلامی: ملت فلسطین مانع انجام معامله قرن خواهند شد/ درخواست مقاومت فلسطین از مسلمانان برای ایستادگی در مقابل معامله قرن
جمعه 20 ارديبهشت 1398 - 22:20

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: اگر دشمن به توافقات خود که با میانجی گری مصر حاصل شده متعهد نباشد، راه پیمایی های بازگشت و شکستن محاصره در مرزهای نوار غزه در برابر دشمنان ادامه خواهد داشت.

العالم - فلسطين اشغالی

البطش -- از رهبران جنبش جهاد اسلامی -- در جریان 58مین راهپیمایی بازگشت به خبرنگار العالم گفت: ملت فلسطین همانگونه که توافق اسلو را نابود کرد، مانع از تصویب معامله قرن هم خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما در میدان یکپارچه هستیم و باید راه پیمایی های بازگشت و شکستن محاصره را به کرانه باختری انتقال داد.

البطش افزود: بار‌ها گفته ایم که این راهپیمایی ها با سلاح مقاومت حفظ می شود و اگر دشمن به توافقاتی که با میانجی‌گری مصر حاصل شده، متعهد نباشد ما همینجا باقی خواهیم ماند.

اسماعیل رضوان یکی از رهبران جنبش حماس نیز در گفتگو با العالم گفت: از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین می خواهیم تا توافق اسلو را لغو و به هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی پایان دهد.

وی در گفت وگو با شبکه العالم خاطرنشان کرد: این راه پیمایی‌ها تاکیدی بر این است که ملت فلسطین برسر مساله خود چانه زنی نخواهد کرد و امروز پیام خود یعنی یکپارچه بودن در مقابله با معامله قرن را ابلاغ کرد، این معامله فلسطینیان، عرب و مسلمانان را هدف قرار داده و به ترامپ می گوئیم معامله قرن به هر بهایی ، تصویب نخواهد شد.

رضوان هم چنین خواهان تشکیل بزرگترین جبهه عربی اسلامی فلسطینی برای مقابله با معامله قرن شد.

پربیننده ترین خبرها